تاریخ انتشار : جمعه 28 آبان 1400 - 20:57
24 بازدید
کد خبر : 104625

«قصه های تهران» را پادکست کنید

«قصه های تهران» را پادکست کنید

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران از فعالان میراثی و گردشگری خواست تا برای معرفی تاریخ و هویت محله های تهران و توصیف جاذبه های تاریخی و فرهنگی، «قصه های تهران» را پادکست کنند. به گزارش ایسنا، پرهام جانفشان با بیان این که این برنامه به صورت شنیداری و با مشارکت

«قصه های تهران» را پادکست کنید

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران از فعالان میراثی و گردشگری خواست تا برای معرفی تاریخ و هویت محله های تهران و توصیف جاذبه های تاریخی و فرهنگی، «قصه های تهران» را پادکست کنند.

به گزارش ایسنا، پرهام جانفشان با بیان این که این برنامه به صورت شنیداری و با مشارکت راهنمایان تور، تهران پژوهان و دوستداران میراث فرهنگی برگزار می شود، گفت: در این طرح قصد داریم تا با تشویق شهروندان به ماندن در خانه تا شکست کامل بیماری کووید ۱۹، حس تعلق خاطر به میراث تاریخی و هویت شهری را در بین مردم تشویق کنیم.

او با بیان این که این فراخوان تا پایان روزهای کرونایی و طرح «در خانه بمانیم» فعال است، افزود: در پایان به بهترین پادکست ارسال شده بر اساس نظر شهروندان جوایزی اهدا می شود.

وی با تاکید کرد: ساخت پادکست در خانه نیاز به ابزار خاصی ندارد و همه علاقمندان با کمی سلیقه در روایت تاریخ و هویت محله های تهران و توصیف جاذبه های تاریخی می توانند با نرم افزارهای تلفن همراه خود در ضبط و ویرایش صدا اقدام به ساخت پادکست کنند.

جانفشان اعلام کرد: علاقمندان به مشارکت در ساخت پادکست ” قصه های تهران ” نام خانوادگی خود را به سامانه پیامکی اداره کل میراث فرهنگی استان تهران به شماره ۵۰۰۰۵۴۲۸۷ پیامک  کنند تا جزئیات و لینک برنامه برای آنها ارسال شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.