تاریخ انتشار : دوشنبه 19 مهر 1400 - 22:15
34 بازدید
کد خبر : 40697

فوت ۷ نفر دیگر در کرمانشاه بر اثر ابتلا به کرونا

فوت ۷ نفر دیگر در کرمانشاه بر اثر ابتلا به کرونا

 شمار جان باختگان کرونا در استان کرمانشاه به ۲۶۳۵ نفر رسید.  مهدی محمدی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته(۱۸ مهر) ۱۱۵ بیمار کرونا مثبت بستری و  ۲۱۱ بیمار کرونا مثبت سرپایی در استان شناسایی شد. وی همچنین با اشاره به

فوت ۷ نفر دیگر در کرمانشاه بر اثر ابتلا به کرونا

 شمار جان باختگان کرونا در استان کرمانشاه به ۲۶۳۵ نفر رسید.

 مهدی محمدی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته(۱۸ مهر) ۱۱۵ بیمار کرونا مثبت بستری و  ۲۱۱ بیمار کرونا مثبت سرپایی در استان شناسایی شد.

وی همچنین با اشاره به فوت هفت نفر بر اثر ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: با فوت این افراد، شمار مجموع جان باختگان کرونا در استان به ۲۶۳۵ نفر رسید.

محمدی تعداد بستریهای جدید کرونا در مراکز درمانی استان را  ۱۷۷ مورد اعلام کرد و گفت: در شبانه روز گذشته ۱۸۱ نفر هم پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

وی شمار بیماران بستری حال حاضر در مراکز درمانی استان را ۸۴۲ نفر عنوان کرد و گفت: ۱۸۴ نفر از آنها در بخش های ویژه بستری هستند که حال ۲۳ نفر آنها وخیم است.

به گفته محمدی ۲۵۶ نفر هم برای تزریق رمدسیویر بستری موقت هستند.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.