تاریخ انتشار : دوشنبه 12 مهر 1400 - 1:41
18 بازدید
کد خبر : 22153

فعالیت مدارس کرمانشاه از ۱۴ فروردین چگونه است؟

فعالیت مدارس کرمانشاه از ۱۴ فروردین چگونه است؟

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل آموزش و پرورش گفت: از فردا (۱۴ فروردین) روند آموزش دانش آموزان استان به همان روش های قبل از تعطیلات نوروزی ادامه می یابد. مجید یزدان پناه در گفت وگو با ایسنا، در تشریح نحوه فعالیت مدارس بعد از تعطیلات نوروزی، با اشاره به آمادگی مدارس استان برای حضور دانش آموزان برای از سرگیری

فعالیت مدارس کرمانشاه از ۱۴ فروردین چگونه است؟

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل آموزش و پرورش گفت: از فردا (۱۴ فروردین) روند آموزش دانش آموزان استان به همان روش های قبل از تعطیلات نوروزی ادامه می یابد.

مجید یزدان پناه در گفت وگو با ایسنا، در تشریح نحوه فعالیت مدارس بعد از تعطیلات نوروزی، با اشاره به آمادگی مدارس استان برای حضور دانش آموزان برای از سرگیری روند آموزش، اظهار کرد: برای بازگشایی مدارس آماده اجرای تصمیمات ستاد ملی و استانی کرونا هستیم.

یزدان پناه افزود: از آنجایی که هیچ تصمیم جدیدی از سوی ستاد ملی و استانی کرونا در مورد نحوه بازگشایی مدارس گرفته نشده، فعلا آموزش‌ها به روش های قبل از تعطیلات نوروزی تدوام خواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه گفت: مدارس آماده حضور معلم‌ها و دانش آموزان بوده و اگر دانش آموزی برای حضور در کلاس های رفع اشکال تمایل داشته باشد، می تواند با رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس حضور پیدا کند.

وی اضافه کرد: دانش آموزان مناطق زرد و آبی در صورت تمایل می‌توانند برای حضور در کلاس های درس رفع اشکال در مدارس حضور پیدا کنند.

یزدان پناه در خصوص نحوه آموزش دانش‌آموزان مناطق قرمز نیز گفت: در مناطق قرمز همچون گذشته آموزش ها ۱۰۰ درصد غیرحضوری است.

وی ادامه داد: حضور دانش آموزان در مدارس مناطق نارنجی اختیاری است و هیچ اجباری برای حضور دانش آموزان در مدارس وجود ندارد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.