تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آذر 1400 - 23:08
16 بازدید
کد خبر : 135595

فرموده‌های مقام معظم رهبری همراه با معرفت افزایی، بصیرت افزایی و امیدبخش بود

فرموده‌های مقام معظم رهبری همراه با معرفت افزایی، بصیرت افزایی و امیدبخش بود

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: فرموده‌های مقام معظم رهبری همراه با معرفت افزایی، بصیرت افزایی و امیدبخش بود. حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد شاهرخی در نماز جمعه این هفته خرم‌آباد ۲۲ اسفندماه، با اشاره به مبعث پیامبر، اظهار کرد: سخنان و فرموده‌های مقام معظم رهبری به مناسبت به این روز همچون گذشته، شگرف، عمیق

فرموده‌های مقام معظم رهبری همراه با معرفت افزایی، بصیرت افزایی و امیدبخش بود

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: فرموده‌های مقام معظم رهبری همراه با معرفت افزایی، بصیرت افزایی و امیدبخش بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد شاهرخی در نماز جمعه این هفته خرم‌آباد ۲۲ اسفندماه، با اشاره به مبعث پیامبر، اظهار کرد: سخنان و فرموده‌های مقام معظم رهبری به مناسبت به این روز همچون گذشته، شگرف، عمیق و همراه با معرفت افزایی، بصیرت افزایی و امیدبخش بود.

وی تصریح کرد: تربیت اخلاقی و دینی دو مأموریت مهم انبیا به‌خصوص پیامبر (ص) بوده است که جامعه و بشریت امروز به این دو مقوله نیاز دارد.

امام‌جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: هفته آینده ماه شعبان آغاز می‌شود، این ماه و مناسبت‌های آن فضیلت‌ها و ارزش زیادی دارد که امیدواریم در این ماه بتوانیم رزق معنوی که در آن گسترده شده به نحو کامل بهره ببریم.

شاهرخی با بیان اینکه امروز روز، گرامیداشت شهید و شهدا است، همچنین روز تأسیس بنیاد شهید است، افزود: شهادت از برترین واژه‌هایی است که در فرهنگ اسلامی وجود دارد.

وی اضافه کرد: بالاتر از نیکی شهادت، نیکی دیگری وجود ندارد و بازماندگان شهدا افتخار کنند و شکر گذار باشند که شهیدشان از چنین مقام و منزلتی برخوردار است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه همچنان شاهد شیوع ویروس کرونا در استان هستیم، اظهار کرد: اینکه این روزها تا حدودی آمار فوتی‌های کرونا در استان پایین بوده به دلیل رعایت دستورالعمل‌ها از سوی مردم است.

شاهرخی تصریح کرد: نتیجه پایبندی به دستورات ستاد ملی و استانی کرونا، پایین بودن آمار فوتی‌ها است که در این راستا لازم است همچنان همه ما به این مقررات پایبند باشیم.

وی ادامه داد: پایان هفته آخر سال را در پیش داریم، کاری کنیم که شروع سال جدید برای همه ما همراه با سلامت و تندرستی خود، خانواده و جامعه اسلامی باشد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: آمار مبتلایان به کرونا اگر بالا برود و یا درصد رعایت کنندگان به دستورالعمل‌ها پایین بیاید علامت خوبی نیست.

شاهرخی اضافه کرد: این امر حاکی از این بوده که اگر به همین شکل دستورالعمل‌ها را عمل نکنیم، در آینده با مشکلات روبرو خواهیم شد، بنابراین در هفته پایانی سال به دستورات ستاد کرونا عمل کنیم.

وی با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیان کرد: صلاحیت داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا باید با دقت بررسی و در عین حال حرمت آنان حفظ و صیانت شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: مردم انتظار دارند آسیب و کاستی‌های دوره قبلی شوراهای اسلامی شهر و روستا در دوره پیش رو برطرف شود.

شاهرخی بیان کرد: تائید فرد فاقد صلاحیت و رد افراد موجه و توانمند در سرنوشت مردم تاثیر بسزایی دارد بنابراین نظارت متقن و مطابق قانون، زمینه خوبی برای برگزاری پرشور انتخابات فراهم می کند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.