تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آبان 1400 - 20:54
23 بازدید
کد خبر : 98661

عضویت ۲۰۴۹ نفر ماکوئی در صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایری

عضویت ۲۰۴۹ نفر ماکوئی در صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایری

ایسنا/آذربایجان غربی مدیر کل صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایری آذربایجان غربی خاطرنشان کرد : در حال حاضر تعداد ۱۲۹ هزار خانوار روستایی و شهری در استان تحت پوشش این صندوق هستند. یونس معزز ظهر امروز ۲۶ آبان در نشست ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر شهرستان ماکو که در محل فرمانداری برگزار

عضویت ۲۰۴۹ نفر ماکوئی در صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایری

ایسنا/آذربایجان غربی مدیر کل صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایری آذربایجان غربی خاطرنشان کرد : در حال حاضر تعداد ۱۲۹ هزار خانوار روستایی و شهری در استان تحت پوشش این صندوق هستند.

یونس معزز ظهر امروز ۲۶ آبان در نشست ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر شهرستان ماکو که در محل فرمانداری برگزار شد، در حال حاضر تعداد ۱۲۹ هزار خانوار روستایی و شهری در استان تحت پوشش این صندوق هستند که تعداد ۲۴۰۰ خانوار از مزایای حقوقی و مزایای مستمری برخوردار است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۹۸ کارگزار صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایری در آذربایجان غربی فعالیت می کنند، گفت: از این تعداد ۳ کارگزار در شهرستان ماکو  مستقر می باشد .

معزز با اشاره به مزایای بیمه روستائیان و عشایر از جمله بازنشستگی، از کار افتادگی ناشی از کار، بیماری، حوادث و مزایای مستمری بازماندگان با امکان انتقال سوابق بیمه های اجتماعی دیگر افزود: در حال حاضر  ۲۰۴۹ نفر از شهروندان ماکوئی عضو این صندوق هستند.

وی در ادامه بر لزوم اطلاع رسانی و تبیین خدمات دولت در حوزه بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر تاکید و خاطر نشان کرد: دهیاران ، اعضای شوراهای اسلامی روستاها ، متنفذین ، روحانیون و مسئولین ادارات خدمات رسان می توانند در امر اطلاع رسانی خدمات دولت در کنار کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر باشند.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.