تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 مهر 1401 - 19:00
45 بازدید
کد خبر : 203548

ظرفیت دهیاری ها و نقش دهیاران در پیشبرد اهداف منابع طبیعی موثر است

ظرفیت دهیاری ها و نقش دهیاران در پیشبرد اهداف منابع طبیعی موثر است

به گزارش ایلنا از زنجان، خلیل آقاجانلو، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، در جلسه هم اندیشی رابطان روابط عمومی و ترویج و برنامه‌های عقیدتی، اظهارکرد: انتظار داریم روسای شهرستان‌‌ها با ایجاد تعامل از ظرفیت بین‌بخشی برای ترویج برنامه‌ها استفاده کنند و این جزو وظایف به‌شمار می‌آید. آقاجانلو تصریح کرد: یکی از نکاتی

ظرفیت دهیاری ها و نقش دهیاران در پیشبرد اهداف منابع طبیعی موثر است

به گزارش ایلنا از زنجان، خلیل آقاجانلو، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، در جلسه هم اندیشی رابطان روابط عمومی و ترویج و برنامه‌های عقیدتی، اظهارکرد: انتظار داریم روسای شهرستان‌‌ها با ایجاد تعامل از ظرفیت بین‌بخشی برای ترویج برنامه‌ها استفاده کنند و این جزو وظایف به‌شمار می‌آید.

آقاجانلو تصریح کرد: یکی از نکاتی که در رابطه با ترویج باید مدنظر قرار گیرد بهره‌مندی از توان و ظرفیت دهیاری‌ها و دهیاران است؛ چراکه این قشر در تعامل مستقیم با بهره‌برداران قرار دارند و براحتی می‌توانند ما را در پیشبرد اهداف کمک کنند.

وی، با اشاره به اینکه یکی دیگر از موارد ارائه مناسب عملکرد کارهای انجام شده است؛ معتقدیم آحاد جامعه باید بدانند که چه کارهایی در حوزه منابع طبیعی در حال انجام است و نتایج آن چیست این نکته قطعا در درازمدت باعث همگام کردن مردم با برنامه‌های این اداره‌کل خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.