تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 - 15:55
16 بازدید
کد خبر : 126718

ضرورت فرهنگ‌سازی برای کاهش تولید زباله در میان خانوارهای مشگین‌شهر

ضرورت فرهنگ‌سازی برای کاهش تولید زباله در میان خانوارهای مشگین‌شهر

شهردار مشگین‌شهر به ضرورت فرهنگ‌سازی برای کاهش تولید زباله در میان خانوارهای مشگین‌شهر تاکید کرد.  به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، انوری آذر در مراسم جشن نوروز در پل معلق مشگین‌شهر با بیان اینکه برای رونق شور و نشاط اجتماعی در مشگین‌شهر تفاهم نامه‌ای میان شورای اسلامی شهر و شهرداری با مجموعه پل معلق مشگین‌شهر منعقد

ضرورت فرهنگ‌سازی برای کاهش تولید زباله در میان خانوارهای مشگین‌شهر
شهردار مشگین‌شهر به ضرورت فرهنگ‌سازی برای کاهش تولید زباله در میان خانوارهای مشگین‌شهر تاکید کرد. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، انوری آذر در مراسم جشن نوروز در پل معلق مشگین‌شهر با بیان اینکه برای رونق شور و نشاط اجتماعی در مشگین‌شهر تفاهم نامه‌ای میان شورای اسلامی شهر و شهرداری با مجموعه پل معلق مشگین‌شهر منعقد شده است، گفت: بر اساس این تفاهم نامه با توجه به تقویم سالانه فرهنگی که تدوین شده است، ماهانه حداقل یک الی دو برنامه فرهنگی در مجموعه پل معلق مشگین‌شهر اجرا خواهد شد.
وی با تاکید بر توجه ویژه به شعار سال مبنی بر رونق تولید در این شهر، افزود: توجه به این نکته حائز اهمیت است که ما در مشگین‌شهر در کنار توسعه عمرانی شهر، از برنامه‌های فرهنگی غافل نشده‌ و نخواهیم شد.
انوری آذر دغدغه شورای اسلامی شهر و شهرداری را تقدیم کردن حقوق شهروندان به خودشان عنوان و تصریح کرد: در همین راستا ما در مناسبت‌های مختلف برنامه‌های مختلف فرهنگی و با نشاط اجرا خواهیم کرد.
شهردار مشگین‌شهر با تاکید بر اینکه برای تبدیل یک شهر به شهر ایده‌آل باید زیرساخت‌های فرهنگی آن شهر مهیا شود، گفت: در همین راستا تصمیم شورای اسلامی شهر و شهرداری مشگین‌شهر بر این بوده است تا در راستای فرهنگ‌سازی یک روز در هفته در مدارس حضور یابیم.
وی به ضرورت فرهنگ‌سازی برای کاهش تولید زباله در میان خانوارهای مشگین‌شهر تاکید کرد و افزود: از شهروندان نیز تقاضا داریم در پرداخت عوارض خود همکاری داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.