تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 15:53
24 بازدید
کد خبر : 183911

صدور و تمدید بیش از ۲۰۰ پروانه استاندارد در یزد

صدور و تمدید بیش از ۲۰۰ پروانه استاندارد در یزد

ایسنا/یزد مدیر کل استاندارد استان یزد اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۰۶ مجوز و پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی صادر و تمدید شد. «محمد رضا زارع بنادکوکی» در این باره افزود: طی این مدت ۱۱۵ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی صادر شده و علاوه بر این نیز ۳۳ مورد صدور

صدور و تمدید بیش از ۲۰۰ پروانه استاندارد در یزد

ایسنا/یزد مدیر کل استاندارد استان یزد اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۰۶ مجوز و پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی صادر و تمدید شد.

«محمد رضا زارع بنادکوکی» در این باره افزود: طی این مدت ۱۱۵ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی صادر شده و علاوه بر این نیز ۳۳ مورد صدور مجوز استاندارد را در گزارش عملکرد حوزه نظارت بر اجرای استاندارد این اداره کل شاهد هستیم.

وی ادامه داد: در راستای شرح وظایف ابلاغی از سوی سازمان ملی استاندارد ایران و لزوم پایش مهلت و تاریخ اعتبار پروانه‌های صادره از سوی این اداره کل، تعداد ۵۸ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی نیز پس از انقضاء اعتبار قانونی سه ساله تمدید شده است.

این مسئول تصریح کرد: طی این مدت ۶۴ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی نیز باطل شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل میزان ابطال پروانه‌ها به حدود یک چهارم کاهش یافته است که این موضوع نشان از پایش بیشتر استاندارد یزد و اهتمام مضاعف تولیدکنندگان به اجرای استاندارد است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد یزد، زارع در پایان ارائه گزارش عملکرد حوزه نظارت بر اجرای استاندارد این اداره کل، گفت: از ابتدای امسال تاکنون، شش فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری هم تعلیق شده که پس از احراز شرایط قانونی و برآورده کردن انتظارات اداره کل استاندارد یزد، از سه پروانه رفع تعلیق شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.