تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آبان 1400 - 22:18
19 بازدید
کد خبر : 84062

شورای شهر مطالبه‌گر تمام حقوق شهروندی باشد نه فقط انتخاب شهردار

شورای شهر مطالبه‌گر تمام حقوق شهروندی باشد نه فقط انتخاب شهردار

ایسنا/یزد امام جمعه ابرکوه گفت: وظیفه شورای شهر فقط انتخاب شهردار نیست بلکه به عنوان نماینده مردم باید مطالبه‌گر تمام حقوق شهروندی به ویژه در بخش فرهنگی، مذهبی و عمرانی باشند. حجت الاسلام «سید ابراهیم حسینی» عصر چهارشنبه در جمع منتخبین مردم در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر، به نقش سازنده شورا و جایگاه بالای

شورای شهر مطالبه‌گر تمام حقوق شهروندی باشد نه فقط انتخاب شهردار

ایسنا/یزد امام جمعه ابرکوه گفت: وظیفه شورای شهر فقط انتخاب شهردار نیست بلکه به عنوان نماینده مردم باید مطالبه‌گر تمام حقوق شهروندی به ویژه در بخش فرهنگی، مذهبی و عمرانی باشند.

حجت الاسلام «سید ابراهیم حسینی» عصر چهارشنبه در جمع منتخبین مردم در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر، به نقش سازنده شورا و جایگاه بالای آن اشاره کرد و گفت: شورای شهر باید نقش قدرتمند خود را در رشد، تعالی و شکوفایی منابع و توانمندی ها، توسعه و عمران شهر ایفا کند.

وی ضمن قدردانی از تلاش های شورای پنجم، ابراز کرد: شورای جدید باید با همدلی و همراهی، سرنوشت شیرین و موفق را برای آینده مردم و شهروندان رقم بزنید و بدانید وظیفه شما فقط انتخاب  شهردار نیست بلکه به عنوان نماینده مردم باید مطالبه گر تمام حقوق شهروندی بویژه در بخش فرهنگی، مذهبی و عمرانی باشید.

حجت الاسلام حسینی تأکید کرد: باید نقاط قوت عملکرد گذشته شورا شناسایی و آنها را تقویت کرده و نقاط ضعف را هم برطرف نمایید تا نتیجه آن رضایتمندی حداکثری شهروندان، تحقق مطالبات آنان و توسعه همه جانبه شهر باشد.

حسینی خاطرنشان کرد: در آستانه استقرار دولت جوان، انقلابی و حزب الهی دیگر بهانه‌ای برای کسی باقی نمانده است که بگوید مسئولین با من همراهی نمی‌کنند. باید همه کمر همت را بسته و در جهت خدمت به مردم محکم بایستیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه در پایان نسبت به همراهی با شورای شهر اعلام آمادگی کرد و افزود: بنده هم به عنوان طلبه خدمتگزار شما با تمام توان بر خود وظیفه می دانم که مانند شورای قبلی بلکه بیش از گذشته با شما نیز همراهی داشته و از هیچ مساعدتی در جهت دفاع از حقوق تامّه مردم دریغ نخواهم کرد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.