تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آذر 1400 - 10:50
21 بازدید
کد خبر : 155537

شهروندان هشدارهای صادر شده را جدی بگیرند

شهروندان هشدارهای صادر شده را جدی بگیرند

دبیر ستاد بحران ابهر گفت: شهروندان هشدارهای صادر شده از مدیریت بحران را جدی بگیرند.   سعید خلجی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: پیرو اعلام سازمان هواشناسی استان، وزش باد بسیار شدید به همراه بارش‌های رگباری از ظهر روز چهارشنبه ۲۸ فروردین تا اواخر روز پنج‌شنبه ۲۹ فرودین پیش‌بینی می‌شود، لذا از

دبیر ستاد بحران ابهر گفت: شهروندان هشدارهای صادر شده از مدیریت بحران را جدی بگیرند.

 

سعید خلجی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: پیرو اعلام سازمان هواشناسی استان، وزش باد بسیار شدید به همراه بارش‌های رگباری از ظهر روز چهارشنبه ۲۸ فروردین تا اواخر روز پنج‌شنبه ۲۹ فرودین پیش‌بینی می‌شود، لذا از شهروندان ابهری درخواست می‌شود به اطلاعیه‌های ستاد بحران توجه جدی داشته باشند.

 

وی، تعامل و همیاری با ستاد مدیریت بحران را از راهکارهای غلبه بر بحران عنوان کرد و گفت: با توجه به وضعیت حاکم اعلام آماده‌باش به همه دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و شهرداری‌ها در اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم انجام شده است.

 

این مسئول با اشاره به اینکه از ایستادن در مکان‌هایی که احتمال سقوط اجسام در اثر وزش باد نظیر داربست‌ها، تابلوها، دکل‌ها و خطوط برق و مخابرات، درختان وجود دارد جدا خودداری شود، عنوان کرد: دودکش ساختمان‌های مسکونی به علت وزش باد امکان آسیب‌دیدگی داشته که لازم است مورد دقت و بازرسی قرار گیرد.

 

خلجی تاکید کرد: از شهروندان درخواست می‌شود از تردد در حاشیه مسیل‌ها، رودخانه، پارک‌ها، بوستان‌های جنگلی و پل‌ها نیز خودداری شود.

 

این‌ مسئول با بیان اینکه همه اتصالات موقت به ساختمان‌ها نظیر داربست و تابلوها نیز باید کنترل و مقاوم‌سازی شود، گفت: شهروندان از تردد در ارتفاعات خودداری کنند و حتی‌الاامکان سعی کنند از تردد غیرضروری در سطح شهر و مکان‌های آسیب‌پذیر خودداری کنند.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.