تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1400 - 21:43
33 بازدید
کد خبر : 128471

سوختگی دو خدمه لندینگ کرافت در لافت

سوختگی دو خدمه لندینگ کرافت در لافت

ایسنا/هرمزگان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان هرمزگان به تشریح جزئیات سوختگی دو خدمه لندینگ کرافت در بندرلافت پرداخت. دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، منطقه خلیج فارس، با بیان اینکه ظهر امروز در ساعت ۱۴:۴۰ امروز دو مصدوم با آمبولانس ایستگاه سلامت اورژانس ۱۱۵ لافت به بیمارستان شهید

سوختگی دو خدمه لندینگ کرافت در لافت

ایسنا/هرمزگان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان هرمزگان به تشریح جزئیات سوختگی دو خدمه لندینگ کرافت در بندرلافت پرداخت.

دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، منطقه خلیج فارس، با بیان اینکه ظهر امروز در ساعت ۱۴:۴۰ امروز دو مصدوم با آمبولانس ایستگاه سلامت اورژانس ۱۱۵ لافت به بیمارستان شهید محمدی انتقال یافتند، افزود: این دو مصدوم خدمه لندیگ کرافت در حین جوشکاری در محلی که بنزین وجود داشته دچار سوختگی شده‌اند.

وی ادامه داد: مصدوم اول مردی ۳۰ ساله با سوختگی ۳۰ درصد از ناحیه سر و صورت و گردن به همراه قسمتی از دست و پاها و مصدوم دومی مردی ۲۵ ساله با ۱۰ درصد سوختگی که از ناحیه پا و کتف دست چپ دچار سوختگی بودند که اکنون هر دو در هوشیاری به سر می‌برند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.