تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1400 - 21:03
30 بازدید
کد خبر : 160922

سمن ها می توانند بازوی توانمندی برای دولت باشند

سمن ها می توانند بازوی توانمندی برای دولت باشند

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار شوط گفت: در حال حاضر ۱۵ سازمان مردم نهاد در شهرستان از طریق فرمانداری، اداره ورزش و جوانان و اداره بهزیستی مجوز گرفته و در زمینه های مختلف فعالیت می کنند. حسن عبدالهی اصل امروز ۹ اسفند ماه در نشست هم اندیشی با مدیران  تشکّل های مردم نهاد و موسسات خیریه و ادارات

سمن ها می توانند بازوی توانمندی برای دولت باشند

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار شوط گفت: در حال حاضر ۱۵ سازمان مردم نهاد در شهرستان از طریق فرمانداری، اداره ورزش و جوانان و اداره بهزیستی مجوز گرفته و در زمینه های مختلف فعالیت می کنند.

حسن عبدالهی اصل امروز ۹ اسفند ماه در نشست هم اندیشی با مدیران  تشکّل های مردم نهاد و موسسات خیریه و ادارات متولی که در محل سالن جلسات فرمانداری ترتیب یافت، آطهار کرد: یکی از افتخارات ما در شهرستان حضور فعال سازمان‌های مردم نهاد جوان است و در سال جاری بعد از شیوع ویروس کرونا نخستین بخش‌های غیردولتی که به موضوع مقابله با کرونا پرداختند و کارکردشان هم اثرات مطلوبی در مقابله با کرونا داشته همین سمن‌ها بوده است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا، نقش آفرینی و اقدامات ارزنده توام با انگیزه و توان مضاعف سازمان های مردم نهاد را در زمینه همراهی و کمک در  پیشگیری، مقابله و کنترل بیماری کرونا را ستودنی و قابل تقدیر عنوان کرد.

فرماندار در ادامه بر لزوم استفاده از ظرفیت سمن ها و تشکل های سیاسی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تاکید کرد و تصریح کرد: ما مجریان و دست اندرکاران انتخابات باید در سایه وفاق و همدلی و با بهره گیری از ظرفیت معتمدین، سمن ها و فعالین مدنی و سیاسی زمینه افزایش مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را با حفظ بی‌طرفی رقم بزنیم.

عبدالهی اصل تصریح کرد: نقش سازمان های مردم نهاد در مسائل مختلف جامعه اعم از مقابله با اعتیاد، رفع مشکلات زیست محیطی، حمایت و توانمند سازی بانوان و غیره در راستای کاهش آسیب های اجتماعی به شدت موثر، پایدارتر و ماندگار تر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه سازمانهای مردم نهاد بازوان توانمند دولت هستند، تصریح کرد: دخیل کردن مردم در تصمیم گیری ها و اجرای طرح ها و برنامه های توسعه ای در قالب تشکل های مردمی می تواند علاوه بر ایجاد همدلی و همبستگی بین مردم و مسئولان، بازوی توانمندی نیز برای دولت باشند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.