تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آذر 1400 - 22:24
17 بازدید
کد خبر : 120150

سفر نروید!

سفر نروید!

ایسنا/البرز رئیس پلیس راه البرز با تبریک فرا رسیدن سال نو و آرزوی صحت و سلامتی برای یکایک هموطنان گفت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، حتی المقدور از سفرهای غیرضروری پرهیز کنید. سرهنگ رضا گودرزی با اشاره به شعار پلیس راهور نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در نوروز ۱۴۰۰ که «پرهیز از سفر و

سفر نروید!

ایسنا/البرز رئیس پلیس راه البرز با تبریک فرا رسیدن سال نو و آرزوی صحت و سلامتی برای یکایک هموطنان گفت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، حتی المقدور از سفرهای غیرضروری پرهیز کنید.

سرهنگ رضا گودرزی با اشاره به شعار پلیس راهور نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در نوروز ۱۴۰۰ که «پرهیز از سفر و ایمنی و سلامت» نامگذاری شده است افزود: سلامت آحاد مختلف مردم بسیار حائز اهمیت است و با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در جامعه مردم باید این موضوع را جدی بگیرند.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: در حال حاضر در محورهای مواصلاتی استان شاهد افزایش تردد نسبی نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

رئیس پلیس راه استان گفت: رانندگان پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز، بستن کمربند ایمنی و صحبت نکردن با تلفن همراه را در راه‌ها و مسیرهای عبور و مرور رعایت کنند تا شاهد حوادث ناگوار در طول مسیر نباشیم.

سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به شعار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ایام نوروز ۱۴۰۰ که  «امنیت و سلامت، نشاط بهاری» نامگذاری شده است گفت: از مردم عزیز تقاضا داریم تا با رعایت قانون و احترام به آن، سالی توام با آرامش و نشاط را برای خود و خانواده هایشان رقم بزنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.