تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آذر 1400 - 17:07
23 بازدید
کد خبر : 148002

سرپرست فرمانداری بویراحمد معرفی شد

سرپرست فرمانداری بویراحمد معرفی شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و محلی سرپرست جدید فرمانداری شهرستان بویراحمد معرفی شد. “احمد جمالی” در نشست تکریم و معارفه فرمانداران پیشین و جدید شهرستان بویراحمد افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی چرخش مسئولیت ها و نخبگان یک سنت حسنه است که از جمله فرصت های مهم نظام بوده تا چند

سرپرست فرمانداری بویراحمد معرفی شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و محلی سرپرست جدید فرمانداری شهرستان بویراحمد معرفی شد.

“احمد جمالی” در نشست تکریم و معارفه فرمانداران پیشین و جدید شهرستان بویراحمد افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی چرخش مسئولیت ها و نخبگان یک سنت حسنه است که از جمله فرصت های مهم نظام بوده تا چند صباحی به مردم خدمت کنیم و حلال مشکلات آن ها باشیم.
وی با بیان اینکه حرص و ولع زدن برای پست و مقام ناشایست است تصریح کرد: مسئولیت ها امانتی است که روزی به ما سپرده می شوند و روزی هم از دست خواهد رفت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: باید تلاش کنیم باشرف کار کنیم و با شرف برویم زیرا این عاقبت بخیری است.
جمالی تاکید کرد: آمده ایم تا مکمل همدیگر باشیم زیرا هیچ شخصی بدون ایراد نیست و با تعامل، انسجام و همفکری مشکلات حل خواهند شد.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو بیان کرد: چندین رویداد مهم از جمله انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شورای شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس در حوزه گچساران و باشت را پیش رو داریم، باید ببینیم در دوره های قبل چه ایراداتی داشتیم و از وقوع آن ها در این دوره پیشگیری کنیم و آسیب شناسی جدی صورت گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مانیز به عنوان مجریان و دست اندرکاران انتخابات باید از حق الناس به عنوان امانتدار و مجری حراست و نگهداری کنیم.
جمالی در بخش پایانی سخنان خود اظهار کرد: بزرگترین سرمایه در یک مجموعه اعتماد به همکاران است و اگر ناکامی در یک سیستم پیش بیاد همه مجموعه را درگیر خواهد داشت.

“مجید احمدی” سرپرست جدید فرمانداری بویراحمد در این مراسم تاکید کرد: از حسن اعتماد استاندار که قبل از اینکه استاندار مردمی استان باشند، یک معلم اخلاقند، تشکر می کنم، همچنین از شهید زنده مهندس جمالی و نماینده مردم مرکز استان در مجلس شورای اسلامی که به بنده اعتماد کردند کمال تقدیر و تشکر را دارم.
وی بیان کرد: فرصت ها زودگذر است و هر آمدنی رفتنی دارد، بس بگردید و بگردد روزگار، دل به دنیا درنبندد هوشیار.
سرپرست جدید فرمانداری بویراحمد تصریح کرد: خدمتگزاری در نظام پربرکت انقلاب اسلامی یک موهبت است تا باقیات و صالحاتی برای خود درست کنیم.
احمدی اظهار کرد: همانگونه که خداوند ناظر بر عملکرد ماست، هر عملی از ما سر بزند به سوی ما بازمی گردد و نادان آن کسیست که در محضر خدا معصیت کند.
وی بااشاره به انتخابات پیش رو نیز تاکید کرد: اگر قرار است انتخاباتی برگزار شود یا کاری برای مردم کنیم، باید به نیت خدمت باشد زیرا هنر مردمداری بهترین هنر است و نگاهمان باید این باشد که برای مردم و رضای خدا کار می کنیم.

“شاهرخ کناری” فرماندار پیشین شهرستان بویراحمد نیز در این نشست بیان کرد: در دوران فعالیت به عنوان فرماندار چندین بحران را پشت سر گذاشتیم و تلاش کردیم این حوادث را با کمترین آسیب به پایان برسانیم.
به گزارش ایسنا، وی خاطرنشان کرد: از سال ۹۶ تاکنون بیش از ۲۵۰۰ میلیارد اعتبار بدون از اعتبارات ملی، در پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی داشتیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.