تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1400 - 10:04
17 بازدید
کد خبر : 150056

ساماندهی روستاهای هدف گردشگری قزوین در قالب تفاهم‌نامه

ساماندهی روستاهای هدف گردشگری قزوین در قالب تفاهم‌نامه

طرح‌های ویژه در روستاهای هدف گردشگری استان قزوین در قالب تفاهم‌نامه همکاری بین سه دستگاه، اجرایی می‌شوند. به گزارش ایسنا منطقه قزوین، به نقل از روابط عمومی استانداری، طرح‌های ویژه در روستاهای هدف گردشگری استان قزوین در قالب تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین معاونت امور عمرانی استانداری، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و

ساماندهی روستاهای هدف گردشگری قزوین در قالب تفاهم‌نامه
طرح‌های ویژه در روستاهای هدف گردشگری استان قزوین در قالب تفاهم‌نامه همکاری بین سه دستگاه، اجرایی می‌شوند.

به گزارش ایسنا منطقه قزوین، 
به نقل از روابط عمومی استانداری، طرح‌های ویژه در روستاهای هدف گردشگری استان قزوین در قالب تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین معاونت امور عمرانی استانداری، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اجرایی می‌شوند.

اکرم نجفی، مدیرکل امور روستایی و شوراها، در مراسم بهره‌برداری از پروژه سنگفرش معابر و تحویل اسناد مالکیت روستایی در روستای امامزاده اباذر (ع) از توابع بخش مرکزی شهرستان قزوین، با اشاره به ظرفیت‌های توسعه‌ای این تفاهم‌نامه در ۱۵ روستای هدف گردشگری استان بر لزوم هماهنگی و تشریک‌مساعی دستگاه‌های اجرایی برای خدمت‌رسانی هر چه مناسب‌تر به روستاییان استان، تأکید کرد.

وی اظهار کرد: از محل انعقاد این تفاهم‌نامه تعداد ۱۰ پروژه با هزینه‌ای بالغ‌بر ۵۰ میلیارد ریال و با مشارکت دستگاه‌های مربوطه در روستاهای هدف گردشگری استان اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری در پایان گفت: اجرای این تفاهم‌نامه در سال ۹۸ در روستاهای هدف با جدیت ادامه خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.