تاریخ انتشار : سه شنبه 15 فروردین 1402 - 22:43
82 بازدید
کد خبر : 208070

زنگ خطر کرونا به صدا درآمد

زنگ خطر کرونا به صدا درآمد

به گزارش ایلنا، فاطمه نوروزیان افزود: در مراکز درمانی هرمزگان ۴۱ نفر با علائم تنگی نفس بستری هستند که از این تعداد تست کرونای ۲۷ نفر مثبت شده است. وی با اشاره به اینکه مردم با مشاهده علائم حتما تست کرونا بدهند، گفت: از این تعداد ۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو)

زنگ خطر کرونا به صدا درآمد

به گزارش ایلنا، فاطمه نوروزیان افزود: در مراکز درمانی هرمزگان ۴۱ نفر با علائم تنگی نفس بستری هستند که از این تعداد تست کرونای ۲۷ نفر مثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه مردم با مشاهده علائم حتما تست کرونا بدهند، گفت: از این تعداد ۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) بستری هستند.

نوروزیان با بیان اینکه دلیل اصلی موج جدید کرونا رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی است، افزود: افراد فوت شده بیشتر از شهرستان‌های بندرعباس، میناب و جزیره کیش بودند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: بیشترین بستری‌ها از شهرستان‌های بندرخمیر، بندرلنگه بستک، پارسیان، جاسک، حاجی آباد، میناب و سریک هستند.

وی با اشاره به اینکه در موج جدید با افزایش موارد فوت و بستری روبرو هستیم، افزود: توصیه می‌شود مردم شیوه نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، قرنطینه افرادی که علائم بیماری دارند و تزریق دوز واکسن یادآور را رعایت کنند.

نوروزیان گفت: مراکز جامع سلامت در هرمزگان برای تزریق واکسن کرونا همچنان فعال است.

انتهای پیام/

منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.