تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 - 2:45
16 بازدید
کد خبر : 126051

زنجان از استان‌های موفق در انجام کارهای تیمی

زنجان از استان‌های موفق در انجام کارهای تیمی

ایسنا/زنجان رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گفت: مردم زنجان همواره در فعالیت‌های تیمی از استان‌های موفق در کشور هستند. محمد نصیری ظهر امروز (۲۶ اسفندماه) در آیین تکریم و معارفه مدیران عامل جمعیت هلال‌احمر زنجان با اشاره به ویژگی خاص جمعیت هلال‌احمر در امدادرسانی به حادثه‌دیدگان، عنوان کرد: کمک اضطراری در شرایط خاص و درست در

زنجان از استان‌های موفق در انجام کارهای تیمی

ایسنا/زنجان رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گفت: مردم زنجان همواره در فعالیت‌های تیمی از استان‌های موفق در کشور هستند.

محمد نصیری ظهر امروز (۲۶ اسفندماه) در آیین تکریم و معارفه مدیران عامل جمعیت هلال‌احمر زنجان با اشاره به ویژگی خاص جمعیت هلال‌احمر در امدادرسانی به حادثه‌دیدگان، عنوان کرد: کمک اضطراری در شرایط خاص و درست در زمانی که، افراد دردمند نیاز شدید و اضطراری به کمک دارند، از ویژگی‌های خاص و ذاتی هلال‌احمر است.

وی بیان کرد: سازمان‌ها و دستگاه‌های دیگر نیز در شرایط خاص بحرانی مانند سیل، زلزله، آتش‌سوزی و نظایر آن، در صحنه حادثه حضور دارند اما امدادرسانی ویژه در شرایط خاص و اضطراری مختص هلال‌احمر و اورژانس بوده که در این میان، نقش پررنگ هلال‌احمر بر کسی پوشیده نیست.

این مسئول با تاکید بر اینکه کارکردهای هلال‌احمر در ابعاد مختلف و شرایط خاص کاملاً متفاوت است، گفت: تفاوت هلال‌احمر با دستگاه‌های حمایتی این است که جمعیت هلال‌احمر، جامعه هدف مشخصی ندارد.

نصیری با تاکید بر ضرورت اهتمام جدی مدیران در خدمت‌رسانی، تصریح کرد: مدیران موفق افرادی هستند که از فرصت‌های مدیریتی خود برای کار و تلاش استفاده کنند و مدیران جدید نیز برای تحقق این امر باید از ظرفیت و تجربه مدیران قبلی استفاده کنند.

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر، با تاکید بر اینکه مردم زنجان همواره در فعالیت‌های تیمی موفق و نمونه کشوری هستند، خاطرنشان کرد: برگزاری آیین یوم‌العباس، دسته عزاداری زینبیه اعظم، هیئت ثارالله و نیز خیریه مهرانه زنجان که زبانزد خاص و عام است، از نمونه‌های موفق کار تیمی زنجانی‌ها به‌شمار می‌آید که همواره در این زمینه موفق بوده‌اند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.