تاریخ انتشار : جمعه 12 آذر 1400 - 21:51
11 بازدید
کد خبر : 141255

روند حلزونیِ واکسیناسیون علیه کرونا در ژاپن

روند حلزونیِ واکسیناسیون علیه کرونا در ژاپن

کمبود واکسن کروناویروس و سرنگ در ژاپن موجب کندی روند واکسیناسیون در این کشور شده است. به گزارش ایسنا، برنامه واکسیناسیون کروناویروس در ژاپن به کندی در حال پیشروی است که به دلیل کمبود در تامین واکسن و کمبود سرنگ های مخصوص با مشکل روبروست و این نشان دهنده چالش عظیمی است که در مسیر

روند حلزونیِ واکسیناسیون علیه کرونا در ژاپن

کمبود واکسن کروناویروس و سرنگ در ژاپن موجب کندی روند واکسیناسیون در این کشور شده است.

به گزارش ایسنا، برنامه واکسیناسیون کروناویروس در ژاپن به کندی در حال پیشروی است که به دلیل کمبود در تامین واکسن و کمبود سرنگ های مخصوص با مشکل روبروست و این نشان دهنده چالش عظیمی است که در مسیر تحقق هدف واکسیناسیون تمامی بزرگسالان تا پایان سال در این کشور وجود دارد.

از زمان آغاز برنامه واکسیناسیون از سه هفته پیش ۴۶ هزار و ۵۰۰ دوز واکسن تا روز جمعه به کادر درمان تزریق شده است. با سرعت فعلی، ۱۲۶ سال زمان نیاز است تا جمعیت ۱۲۶ میلیون نفری ژاپن در برابر کروناویروس واکسینه شوند. هرچند، پیش بینی شده است که ذخایر واکسن طی ماه های آینده افزایش پیدا کند.

این درحالیست که کره جنوبی که برنامه واکسیناسیون خود را یک هفته دیرتر از ژاپن آغاز کرده تا روز یکشنبه تقریبا هفت برابر بیشتر واکسن تزریق کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، بر خلاف بسیاری از کشورهای دیگر، ژاپن برای داروهای جدید از جمله واکسن ها ملزم به انجام آزمایشات بالینی روی بیماران ژاپنی است که همین امر روند تایید را کند می کند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.