تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 - 23:17
24 بازدید
کد خبر : 127394

روستای نصرت آباد زیر آب رفت+تصاویر

روستای نصرت آباد زیر آب رفت+تصاویر

فرماندار اسدآباد گفت:به علت شدت بارش های دیروز و بارش برف صبح امروز که همچنان نیز ادامه دارد، متاسفانه روستای نصرت آباد به زیر آب رفت و این روستا را آب با خود برد و اهالی این روستا دچار سیل زدگی و خسارت بالایی شده اند. کریم حمیدوند در گفت و گو با ایسنا،منطقه همدان

روستای نصرت آباد زیر آب رفت+تصاویر
فرماندار اسدآباد گفت:به علت شدت بارش های دیروز و بارش برف صبح امروز که همچنان نیز ادامه دارد، متاسفانه روستای نصرت آباد به زیر آب رفت و این روستا را آب با خود برد و اهالی این روستا دچار سیل زدگی و خسارت بالایی شده اند.
کریم حمیدوند در گفت و گو با ایسنا،منطقه همدان ،اظهار کرد:با توجه به زیر آب رفتن روستا جاده روستا را شکاف داده ایم تا آب فراگرفته در سطح روستا هدایت شود.
وی با اشاره به خسارت بالای وارد شده به دام روستای نصرت آباد افزود: در حال حاضر روستاهای دیگری چون علی آباد، پیرشمس الدین و دولت آباد در محاصره آب قرار گرفته اند به نحوی که در روستای پیرشمس الدین مجبور به قطع برق شدیم.
حمیدوند بیل مکانیکی زنجیری، کف کش و ماشین آلات دیگر را از جمله تجهیزات مورد نیاز در این شهرستان برای مقابله با وضعیت کنونی عنوان کرد و یادآور شد:در حال حاضر درخواست تجهیزات لازم از جمله کمرشکن و بیل زنجیری را به استان برای مقابله با وضعیت کنونی داده ایم و اعضای مدیریت بحران شهرستان هم اکنون در آماده باش کامل به سر می برند.
فرماندار در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه مشکلی در شهر وجود ندارد، تصریح کرد:خسارت های وارده به شهرستان در حال برآورد بوده و تا شب گذشته تعداد ۳۲ واحد دامی و مسکونی روستایی شهرستان تخریب شده اند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.