تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 - 19:18
34 بازدید
کد خبر : 171055

رضا مظفری سرپرست تعزیرات حکومتی استان زنجان شد

رضا مظفری سرپرست تعزیرات حکومتی استان زنجان شد

ایسنا/زنجان رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: مبارزه با قاچاق کالا با اولویت و با صدور احکام بازدارنده باید در دستور کار تعزیرات حکومتی استان  قرار گیرد. به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی دادگستری استان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان، با بیان اینکه باید از نظارت و بازرسی سنتی

رضا مظفری سرپرست تعزیرات حکومتی استان زنجان شد

ایسنا/زنجان رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: مبارزه با قاچاق کالا با اولویت و با صدور احکام بازدارنده باید در دستور کار تعزیرات حکومتی استان  قرار گیرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی دادگستری استان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان، با بیان اینکه باید از نظارت و بازرسی سنتی فاصله بگیریم، اظهار کرد: امروز مردم از گرانی رنج می‌برند، انتظار از نهادها و سازمان‌های متولی نظارت بر بازار و کالا این است که در آستانه سال جدید و پایان سال با بهره‌گیری از تکنولوژی و فن‌آوری‌های نوین نظارت و بازرسی‌ها را با دقت و جدیت انجام دهند.

وی با اشاره به این موضوع که یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری به مسئولان، مبارزه با قاچاق، فساد و کنترل و نظارت بر قیمت کالاها است، افزود: توجه و عمل به منویات رهبری برای مسئولان امر یک تکلیف است و یکی از این دستگاه‌ها تعزیرات حکومتی است که باید ورودی بهنگام، دقیق، فنی، کارشناسی و … به مسائل داشته باشد.

رئیس شورای قضایی استان در این مراسم یادآور شد: مبارزه با قاچاق کالا را باید جدی بگیریم که همه این موارد در حیطه تعزیرات حکومتی نبوده و بخشی در محاکم قضایی رسیدگی می‌شود و به هر حال موضوع با اولویت و برخورد قاطع، صدور احکام بازدارنده و اتقان آرا باید در دستور کار تعزیرات حکومتی استان قرار گیرد.

صادقی‌نیارکی با بیان اینکه موضوع دیگر و مشترک میان دادگستری و تعزیرات حکومتی، مبارزه با فساد است، خاطرنشان کرد: امروزه مردم شاهد اقدامات قاطع و اثرگذار قوه قضائیه در مبارزه با فساد هستند و این امر باید در دستور کار جدی تعزیرات حکومتی نیز قرار گیرد و این یک ماموریت اسلامی و تاکید آموزه‌های دینی است و ما هیچ خط قرمزی در برخورد با فساد نداریم.

گفتنی است، در پایان این مراسم از زحمات مرتضی ممیزی تقدیر و رضا مظفری به ‌عنوان سرپرست جدید تعزیرات حکومتی استان زنجان معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.