تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 - 18:48
15 بازدید
کد خبر : 170773

رضایی: وزارت خارجه نقش موثری در ایجاد بازرهای جدید و توسعه بازارهای فعلی دارد

رضایی: وزارت خارجه نقش موثری در ایجاد بازرهای جدید و توسعه بازارهای فعلی دارد

معاون اقتصادی رئیس جمهوری ،بر نقش موثر وزارت امور خارجه در ایجاد بازارهای جدید و توسعه بازارهای فعلی تاکید کرد. به گزارش ایسنا ، در چهارمین روز از همایش «گردهمایی رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای همسایه» که با حضور حسین  امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه و مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی در محل وزارت

رضایی: وزارت خارجه نقش موثری در ایجاد بازرهای جدید و توسعه بازارهای فعلی دارد

معاون اقتصادی رئیس جمهوری ،بر نقش موثر وزارت امور خارجه در ایجاد بازارهای جدید و توسعه بازارهای فعلی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا ، در چهارمین روز از همایش «گردهمایی رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای همسایه» که با حضور حسین  امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه و مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی در محل وزارت امور خارجه برگزار شد،
محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس جمهوری، ضمن ارائه تصویری از وضعیت اقتصادی کشور و اقدامات دولت سیزدهم در این زمینه، دیدگاه های خود درخصوص نحوه تعامل و همکاری های متقابل با دستگاه دیپلماسی را ارائه کرد.

دبیر ستاد اقتصادی دولت بسیج ملی در مقطع کنونی را لازمه موفقیت در عرصه اقتصادی دانست و دیدگاه ها و اقدامات دولت در حوزه های مختلف اقتصادی را برشمرد.

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در ادامه بر نقش موثر وزارت امور خارجه در ایجاد بازارهای جدید و توسعه بازارهای فعلی تاکید کرد.

در این نشست همچنین رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای همسایه، ضمن بیان ظرفیت ها و موانع موجود در زمینه روابط تجاری و اقتصادی با همسایگان، راهکارهای پیشنهادی خود را در این خصوص ارائه کردند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.