تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دی 1400 - 15:11
15 بازدید
کد خبر : 178775

رزمندگان دیروز، الگوهای جوانان امروز

رزمندگان دیروز، الگوهای جوانان امروز

ایسنا/لرستان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان رزمندگان دیروز را الگوهای ارزشمندی برای جوانان و بسیجیان امروز دانست و گفت: امروزه جوانان فهیم و ولایتمدار ما از مدیریت جهادی، شجاعت، بصیرت و حٌسن خلق رزمندگان هشت سال دفاع مقدس الگوبرداری می‌کنند. محسن رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اگرچه دوره چگنی جمعیت

رزمندگان دیروز، الگوهای جوانان امروز

ایسنا/لرستان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان رزمندگان دیروز را الگوهای ارزشمندی برای جوانان و بسیجیان امروز دانست و گفت: امروزه جوانان فهیم و ولایتمدار ما از مدیریت جهادی، شجاعت، بصیرت و حٌسن خلق رزمندگان هشت سال دفاع مقدس الگوبرداری می‌کنند.

محسن رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اگرچه دوره چگنی جمعیت کمی نسبت به سایر شهرستان‌های استان دارد، ولی جوانان این خطه در دوران دفاع مقدس حضور چشم‌گیری در مناطق عملیاتی داشتند و شهدای گرانقدری را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

وی با اشاره به تشکیل کمیته گردآوری اسناد و آثار دفاع مقدس لرستان، عنوان کرد: باید از ظرفیت پایگاه‌های بسیج برای جمع‌آوری اسناد و آثار دفاع مقدس و مصاحبه با پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا استفاده کنیم.

رشیدی با اشاره به لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی کارشناسی اسناد دفاع مقدس، تصریح کرد: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان این آمادگی را دارد که برای فرماندهان حوزه‌های مقاومت شهرها و بخش‌های استان  و تمامی اشخاص و گروه‌های جهادی که قصد همکاری در گردآوری آثار و اسناد دفاع مقدس را دارند دوره‌های آموزشی برگزار کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان در سال آینده، بیان کرد: جمع‌آوری اسناد دفاع مقدس هم در زمان برگزاری کنگره ملی شهدای استان کار کرد دارد و هم این اسناد در آینده در باغ موزه دفاع مقدس لرستان نگهداری و در بازدید عموم قرار می‌گیرند.

وی هرگونه تعلل و تأخیر بیش از پیش در مصاحبه با رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس را باعث ندامت و افسوس دانست و تصریح کرد: پیشکسوتان دفاع مقدس و رزمند گانی که درقید حیات هستند  اسناد زنده این جنگ هشت ساله  و سرمایه‌هایی هستند که استخراج دانش ضمنی دفاع مقدس از اذهان آنان امری ضروری است.

رشیدی رزمند گان دیروز را الگوهای ارزشمندی برای جوانان و بسیجیان امروز دانست و افزود: امروزه جوانان فهیم و ولایتمدار ما از مدیریت جهادی، شجاعت، بصیرت و حٌسن خلق رزمندگان هشت سال دفاع مقدس الگوبرداری می‌کنند، هر جا که نیاز باشد بدون هیچ گونه چشم داشت مادی در رفع مشکلات و گرفتاری‌ها در کنار هموطنان خود هستند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.