تاریخ انتشار : دوشنبه 12 مهر 1400 - 15:24
20 بازدید
کد خبر : 22643

دوره مهارت های رسانه ای نگار در زاهدان برگزار می شود

دوره مهارت های رسانه ای نگار در زاهدان برگزار می شود

 مسئول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در سیستان و بلوچستان گفت: دوره مهارت های رسانه ای نگار ویژه بانوان جوان در زاهدان برگزار می شود. به گزارش ایسنا سعید دهنوی افزود: با رویکرد توانمندسازی در زمینه روایت نگاری، خبرنگاری و تحلیل، دوره مهارت های رسانه ای نگار ویژه بانوان جوان در زاهدان برگزار می

 مسئول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در سیستان و بلوچستان گفت: دوره مهارت های رسانه ای نگار ویژه بانوان جوان در زاهدان برگزار می شود.

به گزارش ایسنا سعید دهنوی افزود: با رویکرد توانمندسازی در زمینه روایت نگاری، خبرنگاری و تحلیل، دوره مهارت های رسانه ای نگار ویژه بانوان جوان در زاهدان برگزار می شود.

وی ادامه داد: به همت امور بانوان سازمان سراج سیستان و بلوچستان، این دوره که شامل کلاس، کارگاه، ورکشاپ و اردو می شود از ۲۲ مهرماه جاری و در پنج شنبه و جمعه ها برگزار خواهد شد.

وی حضور بانوان علاقمند در این دوره را مشروط به انجام گزینش و مصاحبه و پرداخت هزینه ۲۰۰ هزار تومانی، عنوان و گفت: برای ثبت نام کنندگان گروهی۲۰ درصد، برای فعالان فرهنگی و تشکیلاتی و رسانه ای ۴۰درصد و ۱۰ درصد تخفیف برای مشارکت در تبلیغات این دوره نیز در نظر گرفته شده است.

دهنوی سرفصل های این دوره را اهمیت و جایگاه خبرو رسانه، اصول خبرنویسی، اصول مصاحبه، گزارش نویسی، یادداشت نویسی، مینیمال نویسی، عکاسی وفیلم برداری، روتوش و ادیت، روش تحلیل، ترفندهای اقناعی، مبانی اسلام و انقلاب، جریان شناسی، نظام مسائل استان، اخلاق تشکیلاتی، جایگاه های رسانه ای و جبهه سازی رسانه ای عنوان و بیان کرد: افراد علاقمند به شرکت در این دوره می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، نام و نام خانوادگی خود را به ۵۰۰۰۴۰۰۰۱۴۴۹۸۴ پیامک کنند.

مسئول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: دوره مهارت های رسانه ای نگار ویژه بانوان جوان با مشارکت صدا و سیما، نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی، حوزه هنری تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان فضای مجازی سراج، مجمع فعالان بانوان (ایران دخت)، سازمان فضای مجازی بسیج، ورزش و جوانان و بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.