تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 - 19:15
24 بازدید
کد خبر : 76187

دستگیری ۶۵ معتاد در شهرستان لنده

دستگیری ۶۵ معتاد در شهرستان لنده

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی شهرستان لنده از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در شهرستان لنده خبر داد. “سرگرد فرزین جمشیدی” افزود: این طرح با مشارکت یگان های انتظامی و هماهنگی با مراجع قضایی به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز به مرحله ی اجرا

دستگیری ۶۵ معتاد در شهرستان لنده

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی شهرستان لنده از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در شهرستان لنده خبر داد.

“سرگرد فرزین جمشیدی” افزود: این طرح با مشارکت یگان های انتظامی و هماهنگی با مراجع قضایی به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز به مرحله ی اجرا در آمد.
وی تصریح کرد: ماموران در اجرای این طرح یک نفر سارق را دستگیر و یک فقره سرقت از آن کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لنده اظهار کرد: در راستای مبارزه با مواد مخدر و برخورد با خورده فروشان مقدار ۱۳۲ گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط و تعداد ۶۵ نفر معتاد دستگیر و تحویل مقام قضایی و مراکز ترک اعتیاد داده شد.
جمشیدی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مردمی در اجرای این طرح تاکید کرد: ۳ قبضه اسلحه غیر مجاز نیز کشف و ضبط و ۳ متهم در این رابطه دستگیر شد.
به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی چنین طرح های مستمر ادامه خواهد داشت که از مردم میخواهیم هرگونه فعالیت مشکوکی را از طریق سامانه ۱۱۰ پلیس در میان بگذارند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.