تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آذر 1400 - 19:06
15 بازدید
کد خبر : 166350

درجه‌بندی کیفی باشگاه‌های ورزشی در سمنان

درجه‌بندی کیفی باشگاه‌های ورزشی در سمنان

ایسنا/سمنان رئیس ورزش و جوانان شهرستان سمنان از درجه‌بندی کیفی باشگاه‌های ورزشی زیر مجموعه هئیت ورزش‌های همگانی سمنان خبر داد.  حسین زیاری در آیین اعطای گواهینامه‌های رتبه‌بندی کیفی باشگاه‌ها و تقدیر از اصحاب رسانه با حضور مدیران باشگاه‌های زیرمجموعه هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان سمنان و مدیران رسانه‌ای استان، در مجموعه تفریحی زرتشت‌مال سمنان با تاکید بر

درجه‌بندی کیفی باشگاه‌های ورزشی در سمنان

ایسنا/سمنان رئیس ورزش و جوانان شهرستان سمنان از درجه‌بندی کیفی باشگاه‌های ورزشی زیر مجموعه هئیت ورزش‌های همگانی سمنان خبر داد.

 حسین زیاری در آیین اعطای گواهینامه‌های رتبه‌بندی کیفی باشگاه‌ها و تقدیر از اصحاب رسانه با حضور مدیران باشگاه‌های زیرمجموعه هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان سمنان و مدیران رسانه‌ای استان، در مجموعه تفریحی زرتشت‌مال سمنان با تاکید بر اهمیت بحث سلامت و تاثیر آن بر رفاه و توسعه فرهنگی اظهار کرد: نگریستن به مفهوم سلامت در بعد جسمی آن، نگاهی راهبردی نیست و ما را در مسیر درستی قرار نخواهد داد .

وی ورزش و آمادگی جسمانی را در عصر حاضر پدیده‌ای زیستی اجتماعی دانست و افزود: تمایل بشر برای بهتر دیده شدن و در معرض قضاوت قراردادن خود، به ویژه با ظهور شبکه‌های اجتماعی، حاکی از نوعی تغییر نگاه به ورزش به عنوان یکی از روش‌های بهتر و متناسب‌تر دیده شدن است که این امر ارائه‌دهندگان خدمات ورزشی نظیر باشگاه‌ها را تبدیل به نهادهای اثرگذار اجتماعی کرده است.

زیاری با بیان اینکه تغییر نگاه به باشگاه‌های ورزشی، کیفی‌تر شدن انها را الزام آور کرده است تصریح کرد: حرکت در این راستا، ضرورت اجرای طرح درجه‌بندی کیفی را آشکارتر ساخت و بر همین اساس دستورالعمل رتبه‌بندی باشگاه‌های ورزشی توسط تیم هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان سمنان و با نظارت و همکاری اداره ورزش و جوانان این شهرستان تدوین شد و پس از کارشناسی‌های لازم در نهایت شاخص‌هایی تعیین شد که نقاط درست و دقیقی را نشانه گرفته بود و با اجرای آن گام موثری در راستای کیفی تر شدن باشگاه‌های ورزشی برداشته شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان اجرای پروژه درجه‌بندی کیفی باشگاه‌های ورزشی را یکی از آرزوهای دیرینه جامعه ورزشی عنوان کرد و ابراز امیدواری که به زودی شاهد ثمرات و برکات آن در سطح شهرستان باشیم.
داور بین المللی کشورمان با اشاره به شیوع کروناویروس در یک سال اخیر گفت: متاسفانه شیوع این بیماری عالمگیر آسیب های زیادی به حوزه ورزش و خصوصا باشگاه های ورزشی وارد کرد.

امین قنبری رئیس هیئت ورزشهای همگانی شهرستان سمنان با بیان اینکه میزان مشارکت باشگاه‌های زیرمجموعه هئیت همگانی در این طرح ۱۰۰ در صد بوده است تصریح کرد: این میزان مشارکت نمایانگر حرکت مدیران بخش خصوصی ورزش شهرستان به کیفی‌گرایی است .

وی افزود: دستورالعمل اجرایی این طرح توسط هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان سمنان با همکاری اداره ورزش و جوانان این شهرستان تدوین و برای نخستین بار به اجرا درآمده است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان سمنان با تاکید بر نقش بخش خصوص در بسط و گسترش ورزش‌های همگانی، خاطرنشان کرد: وجود باشگاه‌های متعدد ورزشی در شهرستان سمنان که در رشته‌های مختلف فعالیت می‌کنند و به اقشار مختلف جامعه خدمات ورزشی ارائه می‌کنند، تاثیر بسزایی در گرایش جامعه به سمت ورزش خصوصا ورزش همگانی خواهد داشت.

سعیده سادات قدمی نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان سمنان نیز در این نشست اظهار کرد: ارزیابی این طرح در دو بخش شامل ارزیابی وضعیت جاری باشگاه‌های ورزشی و تعیین صلاحیت‌های حرفه‌ای برای مدیران و مدرسان این باشگاه‌ها، در چهار شاخص آموزش، مدیریت اجرایی، امکانات و فعالیت‌های ویژه با استفاده از دو روش ارزیابی درونی و بیرونی صورت پذیرفت و گواهینامه‌های درجه۸ بندی کیفی در چهار سطح VIP، درجه ۱، درجه ۲ و درجه ۳ صادر و به مدیران باشگاهه ا اعطا گردید.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.