تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 آبان 1400 - 1:57
14 بازدید
کد خبر : 84891

دبیرخانه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در ایلام تشکیل شد

دبیرخانه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در ایلام تشکیل شد

ایسنا/ایلام مدیرکل کتابخانه‌های استان ایلام از تشکیل دبیرخانه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان خبر داد. «سمیه حیدری» در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: این جشنواره به یکی از با اهمیت ترین و معتبرین رویدادهای فرهنگی در کشور بویژه در بین اقشار کتابخوان جامعه تبدیل شده  و هرساله به طور میانگین شاهد

دبیرخانه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در ایلام تشکیل شد

ایسنا/ایلام مدیرکل کتابخانه‌های استان ایلام از تشکیل دبیرخانه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان خبر داد.

«سمیه حیدری» در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: این جشنواره به یکی از با اهمیت ترین و معتبرین رویدادهای فرهنگی در کشور بویژه در بین اقشار کتابخوان جامعه تبدیل شده  و هرساله به طور میانگین شاهد رشد درصد شرکت کنندگان در آن هستیم.
وی با بیان اینکه مسئولیت اصلی برگزاری این جشنواره بر عهده مسئولان و کتابداران کتابخانه های عمومی است، تصریح کرد: دبیرخانه اجرایی باید حمایت به موقع و موثری از روند اجرای آن را به عمل آورد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام تصریح کرد: مشارکت حداکثری و هدفمند مردم بویژه به صورت خانوادگی، از اهداف مهم یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان ایلام است و در راستای تحقق این هدف باید محتواهای فرهنگی و تبلیغی مناسبی تولید  و از امکانات جدید فضای مجازی استفاده بهینه شود.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام گفت: بخشی از برنامه‌های یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با مشارکت ادارات و سازمان‌های دولتی و عمومی اجرا می‌شود به طوری که پرسنل و نیروهای آنها با شرکت در مسابقات متعدد علاوه بر برخورداری از جوایز کشوری و استانی جشنواره، به صورت خاص از طرف دستگاه مربوطه تقدیر می‌شوند.
وی تاکید کرد: دبیرخانه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان ایلام با اهدافی مانند پشتیبانی از برنامه‌ها و مسابقات، جذب مشارکت‌های مردمی، اطلاع‌رسانی، تولید محتواهای فرهنگی، توزیع منابع مکتوب مسابقات و تامین زیرساختهای رایانه ای برای مسابقات آنلاین در محیط کتابخانه ها، تشکیل شده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.