تاریخ انتشار : یکشنبه 15 آبان 1401 - 16:40
134 بازدید
کد خبر : 204264

دانلود زیرنویس فیلم La stanza del vescovo 1977 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم La stanza del vescovo 1977 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم La stanza del vescovo 1977 زیرنویس فیلم اتاق خواب اسقف یک فیلم ایتالیایی درام و هیجان انگیز به کارگردانی دینو ریسی است که از رمانی به همین نام نوشته پیرو کیارا اقتباس شده است. اوگو توگناتزی، اورنلا موتی و پاتریک دوایر در این فیلم بازی می‌کنند. از بازیگران مکمل می توان به

دانلود زیرنویس فیلم La stanza del vescovo 1977 زیرنویس فیلم اتاق خواب اسقف یک فیلم ایتالیایی درام و هیجان انگیز به کارگردانی دینو ریسی است که از رمانی به همین نام نوشته پیرو کیارا اقتباس شده است. اوگو توگناتزی، اورنلا موتی و پاتریک دوایر در این فیلم بازی می‌کنند. از بازیگران مکمل می توان به لیا تانزی و پیرو مازارلا اشاره کرد. دریاچه ماگیور پس‌زمینه‌ای زیبا و خاطره‌انگیز برای اکشن فراهم می‌کند: رویدادهای اصلی فیلم در اطراف باونو اتفاق می‌افتد، برخلاف اوگبیو در رمان.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم La stanza del vescovo 1977 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم La stanza del vescovo 1977 داستان فیلم بلافاصله پس از جنگ جهانی دوم، در منطقه کنار دریاچه در شمال ایتالیا، نزدیک به مرز سوئیس می گذرد. در آخرین مرحله از درگیری، بسیاری از ساکنان مرفه میلان برای جلوگیری از بمباران های هوایی و ویرانی های جنگ، شهر را تخلیه کردند و در حومه دریاچه آرام ساکن شدند.

مارکو مافی (پاتریک دوایر)، مرد جوانی که برای فرار از سربازی به سوئیس گریخته بود، در راس قایق کوچکی به نام «تینکا» به سواحل ایتالیا بازمی گردد. با وجود اینکه کاملاً ثروتمند نیست، او می داند که دیر یا زود باید شغل ثابتی پیدا کند، اما هنوز نمی تواند تصمیم بگیرد که زندگی بیکاری را که تاکنون انجام داده است، رها کند.

مارکو با مردی عجیب و غریب به نام تمیستوکل ماریو اوریمبلی (اوگو توگناتزی) آشنا می شود، یک دروغگوی زن که زندگی رنگارنگی داشته، درگیر جنگ ایتالیا و حبشه در سال های ۱۹۳۵-۱۹۳۶ بوده و بعداً ارتش متفقین را از ناپولی به میلان در حال پیشروی می کند. ، در نهایت به عنوان شوهر کلوفه برلوسکونی، زنی سالخورده و ثروتمند، که از تنبلی و ضعف شخصیتی او ناراحت است، ساکن می شود.

دانلود زیرنویس فیلم اتاق خواب اسقف ۱۹۷۷ اوریمبلی مارکو را به شام ​​دعوت می کند و در آنجا با همسرش و خواهر شوهرش، ماتیلد (اورنلا موتی) ملاقات می کند که مرد جوان بلافاصله قبل از گذراندن شب در “اتاق اسقف” (جایی که یکی از اقوام کلیوف شایعه شده است که به او می گوید، کتک می خورد. یک روحانی همجنسگرا باشد، قبل از اینکه غرق شده در خلیجی از دریاچه مجاور پیدا شود، تعطیلات تابستانی خود را می گذراند.

نوعی “رفاقت”، اگر نگوییم دوستی آشکار، بین مارکو و اوریمبلی، با وجود تفاوت سنی، شکوفا می شود و آنها مدتی را با دو دختر سوئیسی بی بند و بار می گذرانند و در امتداد دریاچه روی “تینکا” می چرخند. بعداً اوریمبلی به مارکو اعتراف می کند که با ماتیلد رابطه برقرار کرده است و فقط کمبود امکانات او را از فرار با او باز می دارد. مرد جوانی که قصد داشت به خواستگاری ماتیلد برود، از این مکاشفه متزلزل می شود، اما همچنان تصمیم می گیرد به “دوست” خود کمک کند که او و ماتیلد را به سفر دیگری با قایق می برد و در طی آن او آنها را آزاد می گذارد تا به دنبال جذابیتشان بروند و به دور از حضور ماتیلد به پایان برسند. کلیوف.

در یکی از این شب‌ها، کلوفه برلوسکونی غرق شده در همان خلیجی که جدش اسقف درگذشت، پیدا می‌شود و مارکو شروع به شک می‌کند که اوریمبلی می‌توانست برای کشتن همسرش به ویلای خود سفر کند و سپس به هتلی که در آن اقامت داشت بازگردد. ماتیلد به او حق تعبیر می دهد، اما در تحقیقات پلیس چیزی نمی گوید که مرگ زن را به عنوان یک مورد احتمالی خودکشی توضیح می دهد.

زیرنویس فیلم La stanza del vescovo 1977 - بلو سابتایتل

زیرنویس  La stanza del vescovo 1977 اوریمبلی و ماتیلد به زودی با هم ازدواج می کنند، اما معلوم می شود که زندگی آنها بسیار متفاوت از شهوتی است که مرد انتظارش را داشت، ماتیلد نسبت به شوهر تازه ازدواج کرده اش خشمگین می شود و هر گونه هماهنگی بین آنها زمانی که برادر کلوف، آنجلو برلوسکونی (که بود) از بین می رود. فکر می کرد که MIA در طول جنگ حبشه) ناگهان در ویلا ظاهر می شود و دستگیری و شکنجه او توسط جنگجویان حبشی ده سال قبل و تصمیم او برای عدم بازگشت به ایتالیا به دلیل ماهیت جراحات وارده (ظاهراً اخته یا بیرون رفتن) را آشکار می کند. آنجلو فاش می‌کند که در تمام مدت با خواهرش کلیوف در تماس نامه‌ای بوده است و لحن آخرین نامه‌هایی که آنها رد و بدل کرده‌اند، احتمال خودکشی او را کاملاً رد می‌کند.

در آن مرحله، مارکو، با اصرار ماتیلد، به قاضی محلی این احتمال را القا می‌کند که اوریمبلی می‌توانست همسرش را کشته باشد: تحقیقات جدید و دقیق‌تر نشان می‌دهد که اوریمبلی دوچرخه‌ای کرایه کرده است تا از دهکده‌ای که “تینکا” در آن قرار داشت به ویلا برلوسکونی برسد. لنگر انداخته و ماتیلد با تظاهر به اینکه اوریمبلی در غیابش قصد انجام چه کاری را داشت از عواقب در امان می ماند. اوریمبلی افسرده و تلخ، قبل از دستگیری و هدایت به زندان، چند دقیقه تنها می خواهد و از آنها سوء استفاده می کند تا خود را در “اتاق خواب اسقف” حلق آویز کند.

زیرنویس فیلم اتاق خواب اسقف ۱۹۷۷ پس از مرگ اوریمبلی، آنجلو برلوسکونی بخشی از ارث خود را به ماتیلد از دست می دهد، به اتیوپی باز می گردد و تمام ثروت خانواده برلوسکونی را در اختیار او می گذارد، او امیدوار است که مارکو با او بماند و شوهر جدیدش شود، اما پس از یک شب مرد جوان با عشق‌بازی پرشور و در عین حال غم‌انگیز، او را ترک می‌کند و دیگر نمی‌تواند به دختر اعتماد کند، پس از اینکه دید او چگونه اوریمبلی را در برابر کلیوف بازی می‌کند در حالی که وقت خود را می‌خواهد تا به نوبه خود به او خیانت کند.

زیرنویس La stanza del vescovo 1977 - بلو سابتایتل

زیرنویس اتاق خواب اسقف ۱۹۷۷ برای تفسیر نقش ماتیلد، ابتدا لیلی کاراتی بازیگر انتخاب شد. در فیلم و رمان دو قایق وجود دارد: تینکا و بانو. تینکا در ابتدا جامائیکا نام داشت و قایق نجات آنجلینا لورو بود. اکنون قایق غرق شده و در زیر بندر رانکو (وارسه) قرار دارد. مختصات: ۵۰ متر به سمت جنوب، ۳۰ متر تا ساحل، ۱۰ متر زیر سطح خط آب. The Lady در سال ۱۸۹۸ بود.

برای مکان اصلی که در آن قرار دارد، اتاقی که عنوان فیلم (و رمان) را می دهد، ویلا کلیوف، از ویلا کاستلی استفاده شده است، خانه تاریخی که در حال حاضر در وضعیت بی توجهی قرار دارد و در Via Torino Passeggiata Lungolago در Stresa (وربانیا) قرار دارد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.