تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1400 - 21:25
14 بازدید
کد خبر : 128347

خدمات‎رسانی به ۲۶۵۵ خانوار آسیب‎دیده در لرستان

خدمات‎رسانی به ۲۶۵۵ خانوار آسیب‎دیده در لرستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمرلرستان از ادامه توزیع اقلام امدادی میان متاثران ناشی از سیل و آبگرفتگی استان خبر داد. به گزارش ایسنا منطقه لرستان، صارم رضایی با اعلام این خبر، اظهارکرد: در اولین لحظات وقوع سیل تا امروز امدادگران متخصص و آموزش دیده به این نقاط اعزام شده و به انجام فوریت‌های امدادی و کمک

خدمات‎رسانی به 2655 خانوار آسیب‎دیده در لرستان
مدیرعامل جمعیت هلال احمرلرستان از ادامه توزیع اقلام امدادی میان متاثران ناشی از سیل و آبگرفتگی استان خبر داد.
به گزارش ایسنا منطقه لرستان، صارم رضایی با اعلام این خبر، اظهارکرد: در اولین لحظات وقوع سیل تا امروز امدادگران متخصص و آموزش دیده به این نقاط اعزام شده و به انجام فوریت‌های امدادی و کمک به آسیب‎دیدگان پرداختند.
وی با اشاره به اینکه عملیات امدادرسانی در سیل استان هم‌اکنون هم ادامه دارد، افزود: نیروهای متخصص امدادی دراین مدت به ۲۶۵۵ خانوار آسیب‎دیده خدمات‎رسانی کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمرلرستان تصریح کرد: تاکنون اقلام امدادی ضروری شامل ۸۱۳ دستگاه چادر، ۸۲۰ کیلوگرم پلاستیک، ۲۷هزار و ۳۵۰ قرص نان، بیش از  ده‎هزار کنسرو، ۲۰هزار و ۳۰۰ بطری آب معدنی، یک‎هزار و ۷۵۱ بسته پک‎های غذایی ۲۴، ۷۲ ساعته و یک ماهه بین حادثه دیدگان توزیع شده است.
رضایی خاطرنشان کرد: تعداد ۹۶ تیم عملیاتی و در قالب ۴۸۰ نفر امدادگر و نجاتگر ۱۰۲ نفر کارکنان و ۳۷۷ نفر اعضای داوطلب جمعیت در سراسر استان مشغول امدادرسانی هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.