تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مهر 1400 - 17:20
22 بازدید
کد خبر : 35820

حضور نابینایان یزدی در اردوی تدارکاتی تیم ملی شنا

حضور نابینایان یزدی در اردوی تدارکاتی تیم ملی شنا

 رئیس هیات ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان یزد با اشاره به برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی شنا نابینایان و کم بینایان در استان البرز، از حضور دو ورزشکار یزدی در این اردو خبر داد. «حسین دشتی» با اشاره به برگزاری بازی‌های پاراآسیایی بحرین و حضور تیم ملی، گفت: اردوی تدارکاتی تیم ملی به منظور حضور

حضور نابینایان یزدی در اردوی تدارکاتی تیم ملی شنا

 رئیس هیات ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان یزد با اشاره به برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی شنا نابینایان و کم بینایان در استان البرز، از حضور دو ورزشکار یزدی در این اردو خبر داد.

«حسین دشتی» با اشاره به برگزاری بازی‌های پاراآسیایی بحرین و حضور تیم ملی، گفت: اردوی تدارکاتی تیم ملی به منظور حضور در این دوره از مسابقات در استان البرز برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره از اردوهای تدارکاتی به منظور آمادگی هرچه بیشتر ورزشکاران برگزیده تیم ملی در استان‌های مختلف از جمله یزد و البرز برگزار شده یا می‌شود.

رئیس هیات ورزشی نابینایان و کم‌بینایان استان بیان کرد: با توجه به تمرینات ورزشکاران استان یزد خوشبختانه شاهد حضور دو ورزشکار نابینا و کم بینای استان در اردوهای تیم ملی در البرز  هستیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی هیات ورزشی نابینایان و کم‌بینایان استان، دشتی در پایان گفت: «علی حسن زاده» و «سید علی موسوی» به عنوان ورزشکاران یزدی هستند که زیر نظر «علی رضا ایزدی» به عنوان سرمربی و «محمداسماعیل فرح بخش» و «پدرام پور محمودیان» به عنوان مربی با سرپرستی «ولی اله زارع» به تمرینات تکنیکی و تاکتیکی خود می‌پردازند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.