تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1400 - 19:07
25 بازدید
کد خبر : 72344

جهاد دانشگاهی می‌‎تواند در طرح توسعه پایدار منظومه روستایی اقدامات خوبی انجام دهد

جهاد دانشگاهی می‌‎تواند در طرح توسعه پایدار منظومه روستایی اقدامات خوبی انجام دهد

ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: جهاد دانشگاهی می‌‎تواند در راستای طرح‎ توسعه پایدار منظومه روستایی اقدامات خوبی انجام دهد. مهندس مسعود رضایی در نشست با دکتر سلاحورزیان، سرپرست جهاد دانشگاهی استان اظهار کرد: امیدواریم خروجی این جلسات برای مردم به عنوان ولی نعمتان ما کار مشترک خوبی باشد که سبب دلگرمی ملت به نظام، تقویت

جهاد دانشگاهی می‌‎تواند در طرح توسعه پایدار منظومه روستایی اقدامات خوبی انجام دهد

ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: جهاد دانشگاهی می‌‎تواند در راستای طرح‎ توسعه پایدار منظومه روستایی اقدامات خوبی انجام دهد.

مهندس مسعود رضایی در نشست با دکتر سلاحورزیان، سرپرست جهاد دانشگاهی استان اظهار کرد: امیدواریم خروجی این جلسات برای مردم به عنوان ولی نعمتان ما کار مشترک خوبی باشد که سبب دلگرمی ملت به نظام، تقویت خون شهدا و بنیان جمهوری اسلامی شود.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در حوزه‌‎های مختلف آموزشی، فرهنگی و پژوهشی فعالیت می‌‎کند، ادامه داد: در این راستا می‎‌توانیم اقدامات مشترک و موثر زیادی انجام دهیم.

رضایی با یادآوری اینکه بنیاد مسکن و جهاد دانشگاهی از قبل نیز همکاری‌‎هایی با هم داشته‌‎اند، اضافه کرد: زمینه کار از قبل وجود داشته و اقداماتی نیز صورت پذیرفته که امیدواریم ادامه داشته باشند چراکه به عنوان یک نهاد انقلابی و غیردولتی دارای جسارت و سماجت در انجام کارهاست.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان خاطرنشان کرد: از جمله اقدامات ارزشمندی که انجام داده‎‌ایم تهیه و اجرای طرح هادی بوده که جزو افتخارات ما محسوب می‌‎شود چراکه حاصل کار مطالعه شده و کارشناسی است.

وی به طرح توسعه پایدار منظومه روستایی نیز اشاره کرد و گفت: بُعد کاری این طرح در حد یک تقسیمات سیاسی بخشی است که ضمن اجرایی شدن موجب تعامل و هم‌افزایی هرچه بیشتر و بهتر دستگاه‌های اجرایی در راستای توسعه پایدار و هدفمند روستاهای کشور می‎‌شود.

رضایی با بیان اینکه طرح‌‎های منظومه روستایی با هدف توانمندسازی روستاهای محروم در تمامی بخش‌‎ها و ایجاد اشتغال پایدار اجرا می شود، ادامه داد: جهاد دانشگاهی می‎‌تواند در این راستا اقدامات خوبی انجام دهد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.