تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آذر 1400 - 23:21
20 بازدید
کد خبر : 120889

جمع آوری ۴۳ میلیارد ریال صدقه در کردستان

جمع آوری ۴۳ میلیارد ریال صدقه در کردستان

ایسنا/کردستان معاون امور توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: در سال جاری مردم خیر و نیکوکار استان ۴۳ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند. هیوا رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: پرداخت صدقات از طریق سامانه پیامکی #۰۸۷*۸۸۷۷* و همچنین استفاده از دستگاه‌های پوز جزو روش‌های نوین و جدید پرداخت الکترونیکی صدقات است.

جمع آوری 43 میلیارد ریال صدقه در کردستان

ایسنا/کردستان معاون امور توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: در سال جاری مردم خیر و نیکوکار استان ۴۳ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند.

هیوا رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: پرداخت صدقات از طریق سامانه پیامکی #۰۸۷*۸۸۷۷* و همچنین استفاده از دستگاه‌های پوز جزو روش‌های نوین و جدید پرداخت الکترونیکی صدقات است.

رحیمی گفت: در کنار خدمات و اعتبارات کمیته امداد امام خمینی (ره) به مددجویان، صدقات نیز با هدف کمک به رفع بخشی از مشکلات نیازمندان جمع‌آوری و هزینه می‌شود.

وی افزود: از مجموع ۴۳ میلیارد ریال صدقات مردمی استان کردستان در سال ۱۳۹۹ مبلغ ۲۷ میلیارد ریال آن برای کمک به تامین مسکن نیازمندان این استان هزینه شده است.

رحیمی گفت: همچنین ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در بخش حمایت و سلامت و برای هزینه‌های درمان، تحصیل، ازدواج، لوازم ضروری زندگی و کمک‌های موردی نیازمندان صرف شده است.

وی افزود: همچنین چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در زمینه ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی و تربیتی به مددجویان، ۸۶۰ میلیون ریال برای اشتغال و کاریابی و ۴۳۰ میلیون ریال برای کمک به نیازمندان از طریق تعامل با خیریه‌ها صرف شده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.