تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1400 - 7:43
24 بازدید
کد خبر : 149868

جشن نیکوکاری در ساوه آغاز شد

جشن نیکوکاری در ساوه آغاز شد

ایسنا/مرکزی در آستانه سال جدید، جشن نیکوکاری با شعار “عیدی برای همه” همزمان با سراسر کشور با توزیع ۴۰۰ بسته سبد کالا به همت شرکت قوطی سازی آلومینیوم کاوه در شهرستان ساوه آغاز شد. امام جمعه ساوه امروز چهارشنبه ۱۳ اسفندماه در این آئین که بطور نمادین در شرکت قوطی سازی آلومینیوم کاوه برگزار شد، گفت:

جشن نیکوکاری در ساوه آغاز شد

ایسنا/مرکزی در آستانه سال جدید، جشن نیکوکاری با شعار “عیدی برای همه” همزمان با سراسر کشور با توزیع ۴۰۰ بسته سبد کالا به همت شرکت قوطی سازی آلومینیوم کاوه در شهرستان ساوه آغاز شد.

امام جمعه ساوه امروز چهارشنبه ۱۳ اسفندماه در این آئین که بطور نمادین در شرکت قوطی سازی آلومینیوم کاوه برگزار شد، گفت: انفاق در آموزه‌های دینی و قرآنی بسیار مورد تاکید قرار گرفته و یک امر خداپسندانه به شمار رفته و مورد توصیه دین مبین اسلام است.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی با اشاره به بهره گیری از ظرفیت واحدهای تولیدی و صنعتی در کمک به محرومان و نیازمندان در عمل به سنت حسنه انفاق اظهار کرد: دستگیری از نیازمندان علاوه بر حل مشکلات اقتصادی جامعه فقر موجب برکت در زندگی خواهد شد. اگر انسان بتواند دل یک انسان نیازمند را شاد کند قطعا خدای تعالی دل او را به هر نحو ممکن شاد خواهد کرد.

وی بیان کرد: کمک به نیازمندان و فقرا راهی برای نزدیکی و قرب الهی و زمینه ساز سعادتمندی فرد نیکوکار خواهد شد و چه بسا برخی اعمال واجب انسان به واسطه کار خیر مورد مقبول درگاه خداوند متعال قرار گیرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ساوه نیز گفت: همه ساله در سالروز تاسیس این نهاد مقدس که به ‌عنوان هفته احسان و نیکوکاری نامیده می‌شود جشن نیکوکاری برای دستگیری و کمک به نیازمندان تحت پوشش برگزار می‌شود.

حسین ذبیحی با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری براساس پروتکل های بهداشتی در شرایط کرونایی افزود: در نخستین روز از جشن نیکوکاری تعداد ۴۰۰ بسته کمک مومنانه از سوی شرکت قوطی سازی آلومینیوم کاوه به ارزش هر بسته پنج میلیون ریال هزار شامل برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، رب گوجه و پک کامل بهداشتی به کمیته امداد اهداء و توسط مراکز نیکوکاری تحت پوشش این نهاد مقدس بین نیازمندان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه ارزش تقریبی ریالی میزان مشارکت های صورت گرفته از سوی مردم شهرستان ساوه در جشن نیکوکاری سال گذشته ۲۰ میلیارد ریال بوده است، افزود: امسال برای مشارکت مبلغی معادل ۳۸ میلیارد ریال هدف‌گذاری شده است که قطعا این برآورد مالی با مشارکت خیرخواهانه مردم نیکوکار و مدیران صنایع محقق خواهد شد.

مدیر عامل شرکت قوطی سازی آلومینیوم کاوه نیز در این آئین گفت: مرحله چهارم کمک های مومنانه توسط شرکت قوطی سازی آلومینیوم کاوه همزمان با جشن نیکوکاری با شعار عیدی برای همه آغاز شده است که خوشبختانه در این مرحله ۴۰۰ سبد کالا بین خانوارهای نیازمند توزیع می‌شود.

سیداحمدرضا علوی با اشاره به توزیع سبد کالا در قالب طرح کمک‌های مومنانه بین نیازمندان تحت پوشش مراکز حمایتی شهرستان ساوه و نیز پرسنل این واحد تولیدی و صنعتی اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون علاوه بر توزیع بسته های معیشتی برخی تجهیزات پزشکی در حوزه پیشگیری و درمان بین افراد مختلف جامعه و بیمارستان شهید چمران ساوه توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه این واحد تولیدی در طول یکسال گذشته افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال در حوزه کمک‌های مومنانه و تامین برخی تجهیزات درمانی و اقلام پزشکی در سطح شهرستان مشارکت داشته است، افزود: مشارکت در این طرح خیرخواهانه یک وظیفه اجتماعی است و تلاش خواهیم کرد تا ریشه کنی این بیماری در حد توان در کنار نیازمندان و آسیب دیدگان از این بیماری بمانیم و با توزیع بسته های معیشتی و اقلام بهداشتی بخشی از نیازهای جامعه هدف را برطرف کنیم.

در این مراسم با اهدای لوح تقدیری از مشارکت شرکت قوطی سازی آلومینیوم کاوه در جشن نیکوکاری تقدیر بعمل آمد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.