تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1400 - 21:20
15 بازدید
کد خبر : 72852

جابجایی بیش از ۲ میلیون تن کالا در البرز

جابجایی بیش از ۲ میلیون تن کالا در البرز

ایسنا/البرز  مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: بیشترین کالای جابجایی از مبدا استان البرز شامل  انواع سیمان –مواد غذایی –محصولات کشاورزی و کالاهای فلزی بوده که این کالاها طی ۱۸۳ هزار سفر از مبدا استان البرز جابجا شده است.  علی زندی فر اظهار کرد: طی سه  ماه نخست سال جاری

جابجایی بیش از ۲ میلیون تن کالا در البرز 

ایسنا/البرز  مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: بیشترین کالای جابجایی از مبدا استان البرز شامل  انواع سیمان –مواد غذایی –محصولات کشاورزی و کالاهای فلزی بوده که این کالاها طی ۱۸۳ هزار سفر از مبدا استان البرز جابجا شده است.

 علی زندی فر اظهار کرد: طی سه  ماه نخست سال جاری بیش از دو میلیون و ۱۰۲  هزار تن کالا از مبدا استان البرز به سراسر کشور جابجاشده است .

به گزارش ایسنا، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز با اشاره وجود شهرک، واحد های صنعتی و کارخانه های تولیدی فراوان در استان گفت: بیشترین کالای جابجایی از مبدا استان البرز شامل  انواع سیمان –مواد غذایی –محصولات کشاورزی و کالاهای فلزی بوده که این کالاها طی ۱۸۳ هزار سفر از مبدا استان البرز جابجا شده است.

این مسئول اظهار کرد: در بخش حمل و نقل ترانزیت نیز بیش از  ۷۷۸۰ تن کالا  از استان البرز ترانزیت شده است که این میزان طی سال گذشته ۵۲۹۲ تن بوده است .

گفتنی است۸۳  شرکت حمل و نقل داخلی و تعداد هشت شرکت حمل و نقل بین المللی در البرز فعالیت دارد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.