تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1400 - 15:38
21 بازدید
کد خبر : 12839

تکلیف ۶۰ پروژه نیمه‌کاره شهرداری همدان مشخص شود

تکلیف ۶۰ پروژه نیمه‌کاره شهرداری همدان مشخص شود

 نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: ۶۰ پروژه سرگردان و نیمه‌کاره در شهرداری همدان وجود دارد که تکلیف آن باید مشخص شود. حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی پیرامون مسئله انتخاب شهردار همدان، اظهار کرد: من در انتخاب شهردار همدان دخالتی نداشتم و از قبل ایشان را نمی‌شناختم اما برنامه‌ای که ایشان ارائه دادند،

تکلیف ۶۰ پروژه نیمه‌کاره شهرداری همدان مشخص شود

 نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: ۶۰ پروژه سرگردان و نیمه‌کاره در شهرداری همدان وجود دارد که تکلیف آن باید مشخص شود.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی پیرامون مسئله انتخاب شهردار همدان، اظهار کرد: من در انتخاب شهردار همدان دخالتی نداشتم و از قبل ایشان را نمی‌شناختم اما برنامه‌ای که ایشان ارائه دادند، برنامه خوبی است.
فلاحی تصریح کرد: در بحث منابع پایدار شهری و مسائل فرهنگی، برنامه خوبی ارائه دادند و روحیه جوان، خلاقیت و ارزششی بودن ایشان می‌تواند به همدان، کمک کند.
وی با اشاره به املاک سرگردان شهرداری همدان، خاطرنشان کرد: ۶۰ ساختمان و پروژه متعلق به شهرداری همدان است که تکلیف آن باید مشخص شود به عنوان مثال هزینه زیادی برای کارخانه سیمان شهرداری انجام شده اما با وضعیت نابسامانی رها شده است.
‌ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، درباره عدم تحصیلات مرتبط و نداشتن تجربه مدیریت میانی شهردار منتخب همدان، توضیح داد: شهرداران قبلی نیز تحصیلات متفاوتی داشتند اما در مواردی موفق بودند. فن مدیریت ارتباطی با تحصیلات ندارد، باید ببینیم در نوع مدیریت و مشاوران طرح‌ها و برنامه‌ها چه دیدی دارند و فقط مدیریت میانی ملاک نیست.
فلاحی با بیان اینکه در حال حاضر مهم‌ترین مسئله مدیریت مالی شهرداری است، ادامه داد: با توجه به سابقه فعالیت شهردار منتخب در بانک کشاورزی امیدواریم در این زمینه به خوبی عمل کند.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.