تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 - 22:49
13 بازدید
کد خبر : 77448

توده هوای گرم روی خوزستان می‌ماند

توده هوای گرم روی خوزستان می‌ماند

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از تداوم استقرار توده هوای گرم روی استان خوزستان تا اوایل هفته آینده خبر داد. محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تا اواسط روز پنجشنبه جریانات جنوبی سبب  افزایش رطوبت و وقوع شرجی به ویژه در  مناطق جنوبی، ساحلی و مرکزی استان خوزستان خواهد شد. وی افزود: امروز رشد ابر

توده هوای گرم روی خوزستان می‌ماند

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از تداوم استقرار توده هوای گرم روی استان خوزستان تا اوایل هفته آینده خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تا اواسط روز پنجشنبه جریانات جنوبی سبب  افزایش رطوبت و وقوع شرجی به ویژه در  مناطق جنوبی، ساحلی و مرکزی استان خوزستان خواهد شد.

وی افزود: امروز رشد ابر و احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده در ارتفاعات شرقی و شمالی استان خوزستان دور از انتظار نیست. توده هوای گرم همچنان تا اوایل هفته آینده روی استان خوزستان مستقر است و سبب وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر خواهد شد.

سبزه‌زاری تصریح کرد: از اواسط روز پنجشنبه به بعد در برخی مناطق استان خوزستان شاهد وزش باد به صورت متوسط همراه با  تندباد لحظه‌ای خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته شوش با ۴۹.۱ و ایذه با ۲۳ سانتیگراد به ترتیب گرمترین وخنکترین نقاط استان خوزستان گزارش شدند. در این مدت تغییرات دمای اهواز بین ۴۸.۹ و ۳۰.۴ درجه سانتیگراد در نوسان بود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.