تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آذر 1400 - 21:26
16 بازدید
کد خبر : 119381

تمام محورهای اصلی مواصلاتی باز است/ مسدود بودن ورودی دروازه قرآن

تمام محورهای اصلی مواصلاتی باز است/ مسدود بودن ورودی دروازه قرآن

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس اعلام کرد که هم اینک تمام محورهای مواصلاتی اصلی این استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد. سرهنگ عبدالهاشم دهقانی در گفت و گو با ایسنا منطقه فارس گفت: علی رغم تداوم بارشها، تمام محورهای اصلی مواصلاتی فارس باز است اما در برخی محورهای فرعی شاهد انسداد

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس اعلام کرد که هم اینک تمام محورهای مواصلاتی اصلی این استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی در گفت و گو با ایسنا منطقه فارس گفت: علی رغم تداوم بارشها، تمام محورهای اصلی مواصلاتی فارس باز است اما در برخی محورهای فرعی شاهد انسداد مسیر هستیم.

وی گفت: مسیرهای فرعی آباده به سمت خسرو شیرین، محور دسترسی به پاسارگاد، محور کازرون به فراشبند، اقلید به سمت رامجرد و برخی دیگر از مسیرهای فرعی و روستایی، مسدود بوده یا تردد با محدودیت امکانپذیر است.

دهقانی با تاکید براینکه محور پل شهید اسکندری به سمت دروازه قرآن و بالعکس نیز فعلا مسدود است، گفت: فعلا ورودی و خروجی شیراز از مسیر دروازه قرآن مسدود است.

او گفت: دیروز و امروز در سطح جاده‌های فارس شاهد کاهش تردد و کاهش حوادث خصوصا حوادث منجر به فوت بوده‌ایم.

دهقانی تصریح کرد که مجموعه فرماندهی انتظامی با همراهی عوامل راهداری و امداد و نجات جاده‌ای حضوری فعال در سطح محورهای مواصلاتی فارس دارند تا شرایطی را برای کاهش هرگونه آسیب و مشکلی، فراهم کنند.

رئیس پلیس راه شمالی فارس توصیه کرد که شهروندان حداقل امروز را از انجام سفرهای غیرضروری اجتناب کنند و گفت: در محور کمربندی شیراز شاهد آب گرفتگی هستیم اما تردد در آن با کندی جریان دارد و مسیر مسدود نیست.

دهقانی تاکید کرد که با توجه به تداوم بارشهای جوی، امکان تغییر در شرایط تردد جاده‌ای در فارس نیز امکانپذیر و محتمل است.منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.