تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آبان 1400 - 20:38
20 بازدید
کد خبر : 110805

تقدیم شهدا، برای تامین امنیت مردم است

تقدیم شهدا، برای تامین امنیت مردم است

ایسنا/خوزستان نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: تقدیم شهدا در کشور برای تامین امنیت مردم است و در طول سال و به طور مکرر شاهد این هستیم که نیروی انتظامی شهدایی را تقدیم می‌کند و این موارد، نشان‌دهنده قوی بودن و در صحنه بودن بودن نیروی انتظامی است. حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در

تقدیم شهدا، برای تامین امنیت مردم است

ایسنا/خوزستان نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: تقدیم شهدا در کشور برای تامین امنیت مردم است و در طول سال و به طور مکرر شاهد این هستیم که نیروی انتظامی شهدایی را تقدیم می‌کند و این موارد، نشان‌دهنده قوی بودن و در صحنه بودن بودن نیروی انتظامی است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید “هادی کنعانی” شهید مدافع امنیت که امروز (۳۰ آبان‌ماه) انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امیرالمومنین(ع) افتخارات زیادی در زندگی خود دارد؛ ایشان مولود کعبه هستند و در جنگ‌های متعدد نقش‌آفرینی کردند اما در روایات از هیچ کدام از این موارد به عنوان افتخار یاد نشده است. زمانی که شمشیر به فرق امام علی(ع) وارد شد و پایان عمر خود را با شهادت دید، فرمود به خدای کعبه رستگار شدم بنابراین بهترین نوع مردن، شهادت است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: خداوند متعال مسیر شهادت را برای هر کسی باز نمی‌کند؛ شهادت جایگاهی است که خداوند آن را برای صدیقین قرار داده است. امیدواریم خداوند به همه توفیق شهادت عنایت بفرماید.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: تقدیم شهدا در کشور برای تامین امنیت مردم است و در طول سال و به طور مکرر شاهد این هستیم که نیروی انتظامی شهدایی را تقدیم می‌کند و این موارد، نشان‌دهنده قوی بودن و در صحنه بودن بودن نیروی انتظامی است.

موسوی‌فرد بیان کرد: اگر در مجموعه‌ای ۱۰ متخلف پیدا شد یا برخی اوقات چند نفر از مسیر فاصله گرفتند، دلیلی برای متهم کردن آن مجموعه نیست.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.