تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 - 21:25
29 بازدید
کد خبر : 168186

تعیین ساز و کار پرداخت بدهی های دولت به بخش خصوصی و تعاونی ها

تعیین ساز و کار پرداخت بدهی های دولت به بخش خصوصی و تعاونی ها

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ساز و کار پرداخت بدهی های دولت به بخش خصوصی و تعاونی ها و نهادهای عمومی غیر دولتی را در سال ۱۴۰۰ تعیین کردند. به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی نوبت دوم امروز ( دوشنبه) مجلس و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰،

تعیین ساز و کار پرداخت بدهی های دولت به بخش خصوصی و تعاونی ها

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ساز و کار پرداخت بدهی های دولت به بخش خصوصی و تعاونی ها و نهادهای عمومی غیر دولتی را در سال ۱۴۰۰ تعیین کردند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی نوبت دوم امروز ( دوشنبه) مجلس و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، ردیف۳ بند الف و بند ب تبصره ۲ لایحه بودجه را بررسی کرده و به تصویب رساندند.

بر اساس ردیف ۳ بند الف تبصره ۲ لایحه بودجه، بدهی دولت به بخش های خصوصی و تعاونی و نهادهای عمومی غیردولتی از محل واگذاری اموال و دارایی های متعلق به دولت و مؤسسات و شرکت های دولتی به استثنای موارد مصادیق مندرج در اصل هشتاد و سوم (۸۳) قانون اساسی و مشمول واگذاری موضوع قانون اجرای سیاست های کلی اصل چهل وچهارم (۴۴) قانون اساسی از طریق جدول شماره (۱۸) این قانون قابل پرداخت است.

براساس بند ب تبصره ۲ لایحه بودجه ، شرکت های در فهرست واگذاری در سال ۱۴۰۰ مشمول حکم ماده (۴) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) می باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.