تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آبان 1400 - 22:55
17 بازدید
کد خبر : 103077

تشدید کنترل ورودهای استان و شهرستان‌های یزد

تشدید کنترل ورودهای استان و شهرستان‌های یزد

ایسنا/یزد استاندار یزد گفت: براساس نظر موافق اعضای شورای تامین استان یزد، همه فرمانداران استان موظف هستند نسبت به تشدید کنترل ورودی‌های استان و شهرستان‌ها و جلوگیری از ورود مسافرین غیربومی از صبح روز یکشنبه ۹۹/۱/۳ اقدام کنند. «محمد علی طالبی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا از ضرورت ممانعت از ورود گردشگران و مسافران به یزد

تشدید کنترل ورودهای استان و شهرستان‌های یزد

ایسنا/یزد استاندار یزد گفت: براساس نظر موافق اعضای شورای تامین استان یزد، همه فرمانداران استان موظف هستند نسبت به تشدید کنترل ورودی‌های استان و شهرستان‌ها و جلوگیری از ورود مسافرین غیربومی از صبح روز یکشنبه ۹۹/۱/۳ اقدام کنند.

«محمد علی طالبی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا از ضرورت ممانعت از ورود گردشگران و مسافران به یزد خبر داد و اظهار کرد: با نظر موافق اعضای شورای تامین استان، همه فرمانداران استان موظف هستند نسبت به تشدید کنترل ورودی‌های استان و شهرستان‌ها و جلوگیری از ورود مسافرین غیربومی از صبح روز یکشنبه ۹۹/۱/۳ اقدام کنند.

وی بر مسدود‌سازی ورودی‌های فرعی با همکاری شهرداری‌ها نیز تاکید کرد و گفت: تامین نیروی مورد نیاز با هماهنگی ناجا و سپاه صورت خواهد گرفت.

البته استاندار یزد شب گذشته در شبکه خبر نیز از اعمال محدودیت برای سفر به یزد خبر داد و نوید داد که گردشگران می‌توانند در فرصت‌های عید فطر و تابستان به شرط برطرف شدن بحران کرونا به یزد سفر کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.