تاریخ انتشار : دوشنبه 12 مهر 1400 - 1:24
19 بازدید
کد خبر : 22056

تزریق واکسن کرونا به بیش از ۱۰۰۰ نفر از کادر درمان خراسان شمالی

تزریق واکسن کرونا به بیش از ۱۰۰۰ نفر از کادر درمان خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از تزریق واکسن کرونا به هزار و ۲۳۳ نفر از کادر درمان استان خبر داد.  دکتر قاسم بیانی گفت: از ابتدای واکسیناسیون در استان تا ۱۶ فروردین به ۲۵۲ پزشک، ۵۸ ماما و ۳۶۷ پرستار دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی واکسن کووید ۱۹ تزریق شده است. به گزارش

تزریق واکسن کرونا به بیش از ۱۰۰۰ نفر از کادر درمان خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از تزریق واکسن کرونا به هزار و ۲۳۳ نفر از کادر درمان استان خبر داد.

 دکتر قاسم بیانی گفت: از ابتدای واکسیناسیون در استان تا ۱۶ فروردین به ۲۵۲ پزشک، ۵۸ ماما و ۳۶۷ پرستار دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی واکسن کووید ۱۹ تزریق شده است.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این دانشگاه، وی ادامه داد: دیگر همکاران این دانشگاه شامل ۵۵ همکار فوریت پزشکی، ۷۸ همکار اتاق عمل، ۶۱ همکار هوشبری، ۲۱۲ همکار خدماتی، ۷۲ همکار آزمایشگاهی، ۳۳ همکار رادیولوژی، ۴۱ همکار پشتیبان، چهار همکار فیزیوتراپ نیز واکسن های کرونا را دریافت کردند.
دکتر بیانی واکسن های تزریق شده را به نام های اسپوتنیک و بهارات عنوان کرد و افزود: تاکنون هیچ عارضه ای از این تزریق ها برای کارکنان کادر درمان گزارش نشده است.

منبع: ایسنا

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.