تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 - 23:23
25 بازدید
کد خبر : 12040

ترددهای جاده‌ای فارس ۱۳ درصد افزایش داشته است

ترددهای جاده‌ای فارس ۱۳ درصد افزایش داشته است

 رئیس مرکز مدیریت راه‌های فارس گفت: تردد در محورهای برون شهری استان فارس طی شبانه‌روز گذشته، ۱۳ درصد افزایش یافته و این در حالی است که ترددهای بین شهری و سفر از عوامل شیوع کرونا اعلام شده است. حمید احمدی سه‌شنبه ۳ فروردین در جمع خبرنگاران بیان کرد: براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های

ترددهای جاده‌ای فارس ۱۳ درصد افزایش داشته است

 رئیس مرکز مدیریت راه‌های فارس گفت: تردد در محورهای برون شهری استان فارس طی شبانه‌روز گذشته، ۱۳ درصد افزایش یافته و این در حالی است که ترددهای بین شهری و سفر از عوامل شیوع کرونا اعلام شده است.

حمید احمدی سه‌شنبه ۳ فروردین در جمع خبرنگاران بیان کرد: براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت ها ی شعب راهداری سراسر استان، در حال حاضر تمامی محورهای استان باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.
او افزود: طی شبانه روز گذشته، کل تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۱۲۶ تردد شمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل ۱۳درصد، همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
احمدی خاطرنشان کرد: اوج تردد بین ساعات ۱۹ تا ۲۰ در محور مرودشت-شیراز و کمترین تردد در محور لار-لامرد بین ساعات ۱۰ الی ۱۱ صورت پذیرفته که به هموطنان عزیز توصیه میشود بدلیل شیوع ویروس کرونا از سفرهای جاده‌ای پرهیز کنند.
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.