تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1400 - 19:18
87 بازدید
کد خبر : 195293

بیو گرافی دارن هاردی

بیو گرافی دارن هاردی

دارن هاردی نویسنده آمریکایی، سخنران اصلی، مشاور و ناشر سابق مجله SUCCESS است. هاردی نویسنده پرفروش نیویورک تایمز است، که ترن هوایی کارآفرین، بهترین سال زندگی تا کنون و اثر مرکب را نوشت. هاردی اولین کسب و کار خود را در سن ۱۸ سالگی آغاز کرد. او بیش از ۲۵ سال یک چهره اصلی در کسب و کار موفقیت

دارن هاردی نویسنده آمریکایی، سخنران اصلی، مشاور و ناشر سابق مجله SUCCESS است. هاردی نویسنده پرفروش نیویورک تایمز است، که ترن هوایی کارآفرین، بهترین سال زندگی تا کنون و اثر مرکب را نوشت.

هاردی اولین کسب و کار خود را در سن ۱۸ سالگی آغاز کرد. او بیش از ۲۵ سال یک چهره اصلی در کسب و کار موفقیت رسانه ای بوده است. در سال ۲۰۰۷ او ناشر مجله SUCCESS و Success Media شد. در دسامبر ۲۰۱۵، هاردی اعلام کرد که مجله SUCCESS را به عنوان ناشر ترک می کند تا فرصت های جدیدی را دنبال کند. قبل از این سمت، هاردی سمت های اجرایی در دو شبکه تلویزیونی متمرکز بر توسعه شخصی داشت. او تهیه کننده اجرایی و توزیع کننده اصلی شبکه مردمی (TPN) و رئیس شبکه آموزش موفقیت (TSTN) بود. دارن هاردی بیشتر به خاطر کتاب محبوبش “اثر مرکب” شناخته می شود که هنوز توسط منتقدان برتر به عنوان بهترین اثر او تا به امروز نقل می شود.

هاردی به افتخار حرفه‌ای بودنش در سخنرانی عمومی، توسط انجمن ملی سخنرانان (NSA) نشان «استاد تأثیرگذاری» را دریافت کرده است.


مجله موفقیت

 

Success مجله‌ای مرتبط با کسب‌وکار بود که حاوی توصیه‌های تجاری و خود-بهبودی از کارآفرینان و دیگران بود. شماره‌ها شامل سی‌دی‌هایی با محتوای انگیزشی از مشارکت‌کنندگان مختلف بود. این مجله در سراسر کشور توزیع شد و تا سال ۲۰۱۵ دارای نرخ پایه ۴۰۲۸۸۳ و بیش از ۷۹۹۰۰۰ خواننده بود. در فوریه ۲۰۱۸، Success 18 کارمند تمام وقت، و همچنین نویسندگان و عکاسان آزاد را برکنار و اخراج کرد.

نوشتن

در سال ۲۰۱۰، هاردی اثر مرکب را نوشت، کتابی در مورد تأثیر تصمیمات روزمره که شامل راهنمای دستیابی به اهداف است. در سال ۲۰۱۱، او Living Your Best Year Ever را نوشت که یک سیستم ژورنالی برای طراحی و دستیابی به اهداف است. در سال ۲۰۱۵، او The Entrepreneur Roller Coaster را نوشت که چالش های مالکیت کسب و کار را برای کارآفرینان ترسیم می کند.

 

کتابشناسی – فهرست کتب
اثر مرکب، ۲۰۱۰
بهترین سال زندگی خود، ۲۰۱۱
The Entrepreneur Roller Coaster، ۲۰۱۵

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.