تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آبان 1400 - 21:15
7 بازدید
کد خبر : 78253

بیمارستان ۶۴ تختخوابی پلیس در سیستان و بلوچستان راه اندازی می شود

بیمارستان ۶۴ تختخوابی پلیس در سیستان و بلوچستان راه اندازی می شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بیمارستان ۶۴ تختخوابی موقت پلیس با همکاری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به منظور مبارزه با شیوع ویروس جهش یافته کرونا در این استان راه‌اندازی می‌شود. به گزارش ایسنا در نشست مشترک فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان و معاون بهداد ناجا با رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان توافق‌نامه

بیمارستان ۶۴ تختخوابی پلیس در سیستان و بلوچستان راه اندازی می شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بیمارستان ۶۴ تختخوابی موقت پلیس با همکاری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به منظور مبارزه با شیوع ویروس جهش یافته کرونا در این استان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایسنا در نشست مشترک فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان و معاون بهداد ناجا با رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان توافق‌نامه همکاری برای مبارزه جدی با شیوع ویروس جهش یافته کرونا و راه‌اندازی بیمارستان ۶۴ تخت خوابی موقت، برای بستری بیماران کرونایی منعقد شد.

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان اظهارداشت: با توجه به افزایش شیوع کرونا در سیستان و بلوچستان و تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های استان برای بستری بیماران کرونایی، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا دستوری مبنی بر حضور جدی پلیس در عرصه کمک رسانی به مردم استان برای مقابله با این ویروس منحوس و راه‌اندازی یک بیمارستان موقت با استفاده از ظرفیت‌های پلیس صادر کرد.

سردار احمد طاهری بیان کرد: در این تفاهم‌نامه مقرر شد برای رفاه حال شهروندان با استفاده از ظرفیت‌های پلیس استان بیمارستان ۶۴ تختخوابی و موقت تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان خاتم‌الانبیاء زاهدان برای بستری بیماران کرونایی راه‌اندازی شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.