تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آذر 1400 - 13:00
22 بازدید
کد خبر : 121477

بیستمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در خراسان جنوبی گشایش یافت

بیستمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در خراسان جنوبی گشایش یافت

ایسنا/خراسان جنوبی بیستمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان خراسان جنوبی با حضور ۶۰ مجموعه اقتصادی از پنج استان کشور در بیرجند گشایش یافت. حمید ملانوری، استاندار خراسان جنوبی، شامگاه چهارشنبه ۳ آذر در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: صنعت ساختمان از موضوعات اساسی است که بر همه حوزه‌ها اثرگذار بوده و با تولید، اشتغال و مسکن ارتباط

بیستمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در خراسان جنوبی گشایش یافت

ایسنا/خراسان جنوبی بیستمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان خراسان جنوبی با حضور ۶۰ مجموعه اقتصادی از پنج استان کشور در بیرجند گشایش یافت.

حمید ملانوری، استاندار خراسان جنوبی، شامگاه چهارشنبه ۳ آذر در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: صنعت ساختمان از موضوعات اساسی است که بر همه حوزه‌ها اثرگذار بوده و با تولید، اشتغال و مسکن ارتباط مستقیم دارد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در شرایط فعلی که دولت موضوع تحویل سالانه یک میلیون واحد مسکونی را در برنامه دارد، توجه به صنعت ساختمان می‌تواند نیازها را مرتفع سازد.

وی عدم اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی را ضعف استان عنوان کرد و گفت: ما هنوز نتوانسته‌ایم آن طور که باید و شاید فرصت‌ها و مزیت‌های خراسان جنوبی را معرفی کنیم.

استاندار خراسان جنوبی نمایشگاه‌ها را فرصتی برای معرفی ظرفیت‌ها دانست و اظهار امیدواری کرد: شیوع کرونا به‌زودی مهار شود تا شرایط برای برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی از فرصت‌های استان فراهم شود.

وی گفت: حوزه‌های اجرایی، اتاق بازرگانی، اتاق تعاون و سایر حوزه‌ها باید برای معرفی محورهای توسعه‌ای استان از هر فرصتی استفاده کنند.

غلامحسین حسینی، رییس اتاق تعاون خراسان جنوبی نیز گفت: بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان در فضایی به مساحت بیش از ۶ هزار متر مربع با حضور ۶۰ مجموعه اقتصادی فعال در صنعت ساختمان از استان‌های تهران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد و سیستان و بلوچستان برپا شد.

وی افزود: با همکاری ستاد کرونا و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی تمهیدات لازم برای رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، غربالگری با استقرار تیم پزشکی و توزیع ماسک رایگان و مواد ضد عفونی در مبادی ورودی سالن به‌صورت جدی اجرا می‌شود.

نمایشگاه صنعت ساختمان از سوم تا ششم آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بیرجند دایر است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.