تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آذر 1400 - 12:32
20 بازدید
کد خبر : 136591

بهره برداری از ۶۲ واحد مسکونی در خراسان جنوبی با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه

بهره برداری از ۶۲ واحد مسکونی در خراسان جنوبی با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه

ایسنا/خراسان جنوبی ۶۲ واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در خراسان جنوبی به بهره برداری رسید. سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور، امروز چهارشنبه ۲۰ اسفند با حضور در روستای لانوی شهرستان سربیشه ، یکی از این واحدها را به نمایندگی از بقیه افتتاح کرد. به گزارش ایسنا، این واحدها در شهرستان‌های

بهره برداری از ۶۲ واحد مسکونی در خراسان جنوبی با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه

ایسنا/خراسان جنوبی ۶۲ واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور، امروز چهارشنبه ۲۰ اسفند با حضور در روستای لانوی شهرستان سربیشه ، یکی از این واحدها را به نمایندگی از بقیه افتتاح کرد.

به گزارش ایسنا، این واحدها در شهرستان‌های مرزی استان شامل نهبندان، درمیان، زیرکوه و سربیشه با همکاری بهزیستی و قرارگاه شهید ناصری سپاه ساخته شده است.

برای ساخت ۶۲ واحد مسکونی با زیربنای ۶۰ مترمربع در مجموع ۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

همچنین ۳ بند خاکی با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در روستاهای آب گرم، زیدان و ابراهیم آباد شهرستان درمیان با هزینه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

این سازه‌های آبخیزداری با ۵۰۰ هزار متر مربع حجم ذخیره سازی آب با مشارکت قرارگاه شهید ناصری ساخته شده است و اهالی ۷ روستا از آن بهره‌مند شدند.

این قرارگاه از سال ۹۶ تاکنون ۱۲ سازه آبخیزداری در خراسان جنوبی با همکاری منابع طبیعی ساخته است و یک سازه هم در روستای لانو در دست ساخت دارد که سردار پاک پور امروز از آن بازدید کرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه همچنین از خط انتقال آب و شبکه آبرسانی روستاهای خیرآباد، کلاته بلوچ، گاویچ و اشک شهرستان درمیان بازدید کرد. ۱۱ کیلومتراز این خط انتقال مربوط به روستای اشک به بهره برداری رسیده و ۲۶ کیلومتر باقی مانده تا تابستان سال آینده افتتاح خواهد شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.