تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 - 1:49
11 بازدید
کد خبر : 75470

بهره‌برداری از ۵۹ طرح بهداشتی در استان یزد با حضور وزیر

بهره‌برداری از ۵۹ طرح بهداشتی در استان یزد با حضور وزیر

ایسنا/یزد ۵۹ طرح بهداشتی در استان یزد با اعتباری بالغ بر ۶۷۰ میلیارد ریال در جریان سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این استان به بهره برداری رسید. دکتر «محمدرضا دهقانی» معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد امروز در این باره گفت: ۶۹۶ طرح بهداشتی در کشور با حضور وزیر بهداشت درمان و اموزش

بهره‌برداری از ۵۹ طرح بهداشتی در استان یزد با حضور وزیر

ایسنا/یزد ۵۹ طرح بهداشتی در استان یزد با اعتباری بالغ بر ۶۷۰ میلیارد ریال در جریان سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این استان به بهره برداری رسید.

دکتر «محمدرضا دهقانی» معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد امروز در این باره گفت: ۶۹۶ طرح بهداشتی در کشور با حضور وزیر بهداشت درمان و اموزش پزشکی ، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و دانشگاهی به صورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید که سهم استان یزد ۵۹  طرح بهداشتی با اعتبار ۶۷۰  میلیارد ریال بود.

وی با اشاره به طرح های شاخص بهداشتی شهرستان یزد، افزود: مرکز خدمات جامع سلامت روستایی احمد اباد یزد با زیر بنا ۸۶۳ متر مربع بااعتبار ۴۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی محمد اباد یزد با زیر بنا ۷۶۱ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال، خانه بهداشت خویدک یزد با زیر بنا ۱۱۲ متر مربع با اعتبار ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و مرکز خدمات جامع سلامت شهری ازاد شهر ۳ با زیر بنا هزار و ۱۱۳ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۴۹ میلیارد ریال ساخت و تجهیز شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به طرح‌های شاخص بهداشتی در شهرستان مهریز ادامه داد: برای ساخت و تجهیز خانه بهداشت خورمیز سفلی با زیر بنا ۱۶۴ متر مربع، ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، خانه بهداشت خورمیز علیا، ۶  میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، خانه بهداشت میرک اباد با ۱۵۹ متر مربع، ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و مرکز خدمات جامع سلامت روستایی تنگ چنار با ۸۶۳ متر مربع ، اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اظهار کرد: هم چنین خانه بهداشت زردین تفت با زیر بنا ۱۱۲ متر مربع با اعتبار ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال و خانه بهداشت حسن اباد میبد به مساحت ۱۵۹ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد در پایان تصریح کرد: مرکز خدمات جامع سلامت شهری شماره سه اردکان به مساحت ۷۸۰ متر مربع و با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال  ساخت و تجهیز شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.