تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 - 19:56
25 بازدید
کد خبر : 107403

برگزاری نمایشگاه دائمی تبیین سبک زندگی و شخصیت شناسی بانوی کرامت در قم

برگزاری نمایشگاه دائمی تبیین سبک زندگی و شخصیت شناسی بانوی کرامت در قم

ایسنا/قم مسئول واحد خدمات فرهنگی حرم حضرت معصومه (س) از برگزاری نمایشگاه دائمی تبیین سبک زندگی و شخصیت شناسی حضرت معصومه (س) در پارکینگ شرقی حرم حضرت معصومه (س) خبر داد. حجت الاسلام محمدرضا انصاری، مسئول واحد خدمات فرهنگی حرم حضرت معصومه (س)، در گفت‌وگو با خبرنگاران از فعالیت نمایشگاه دائمی «حریم حرم» در حرم حضرت

برگزاری نمایشگاه دائمی تبیین سبک زندگی و شخصیت شناسی بانوی کرامت در قم

ایسنا/قم مسئول واحد خدمات فرهنگی حرم حضرت معصومه (س) از برگزاری نمایشگاه دائمی تبیین سبک زندگی و شخصیت شناسی حضرت معصومه (س) در پارکینگ شرقی حرم حضرت معصومه (س) خبر داد.

حجت الاسلام محمدرضا انصاری، مسئول واحد خدمات فرهنگی حرم حضرت معصومه (س)، در گفت‌وگو با خبرنگاران از فعالیت نمایشگاه دائمی «حریم حرم» در حرم حضرت معصومه (س) خبر داد و عنوان کرد: این نمایشگاه در ۸ غرفه به تبیین سبک زندگی و شخصیت شناسی حضرت معصومه (س) برای بازدید کنندگان می پردازد.
وی با اشاره به استقبال خوب زائران و مجاوران حرم حضرت معصومه (س)از این نمایشگاه در ایام معصومیه گفت: علاوه بر بازدیدهای روزانه زوار که با روایتگری همراه است در این ایام گروه‌هایی از کشورهای عربی و آفریقایی نیز از این نمایشگاه بازدید داشتند.
مسئول واحد خدمات فرهنگی حرم حضرت معصومه (س) افزود: در فضای مجازی نیز در نرم افزار شاد بازدیدهای زیادی به همراه روایتگری صورت گرفت که یک نمونه آن روایت‌گری از این نمایشگاه برای یگ گروه ۸ هزار نفری از مدارس اهواز بود همچنین چند مدرسه از استان قم نیز در نرم افزار شاد بازدید از نمایشگاه داشته‌اند.
وی با اشاره به چینش و محتوای نمایشگاه «حریم حرم» گفت: غرفه اول بشارت و مژده ولادت حضرت معصومه (س) در روایات، غرفه دوم ولادت حضرت معصومه (س) و بیوگرافی از زندگانی دوران کودکی ایشان، غرفه سوم درباره علم و فضیلت حضرت معصومه (س) و محدثه بودن ایشان و غرفه چهارم ولایت و سرپرستی حضرت است که در سنین کودکی  به عهده پدرشان موسی بن جعفر (ع) و سپس بر عهده برادرشان امام رضا(ع) بوده است.
انصاری ادامه داد: غرفه پنجم نمایشگاه حریم حرم مربوط به روایتگری ورود حضرت معصومه (س) به ایران و اتفاقاتی که در ایران برای ایشان افتاده است، غرفه ششم ورود حضرت به قم و سکونت‌شان در بیت النور و عیادت و خدمت بانوان قمی از ایشان، غرفه هفتم رحلت شهادت‌گونه حضرت و محل دفن و در باغ بابلان و کیفیت تشییع و تدفین ایشان با حضور امام هشتم(ع) و غرفه هشتم بیان اجر و پاداش زیارت حضرت معصومه (س) و لزوم الگو گرفتن از ایشان در زندگی است.
وی افزود: این نمایشگاه دائمی همه روزه در یک شیفت کاری از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در پارکینگ شرقی حرم حضرت معصومه (س) جنب فروشگاه عرضه متبرکات این آستان مقدس بر پا است و به علاقه‌مندان به آشنایی با سبک زندگی حضرت معصومه (س) خدمت رسانی می کند.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.