تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مهر 1400 - 15:10
21 بازدید
کد خبر : 35131

بروز ۱۲۲ حادثه ناشی از کار در زنجان

بروز ۱۲۲ حادثه ناشی از کار در زنجان

 معاون روابط‌ کار اداره‌کل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان، از بروز ۱۲۲ حادثه ناشی از کار طی شش ماهه اول امسال در زنجان خبر داد. علی کریمی با تاکید بر اینکه بحث ایمنی در کار همواره در اولویت بوده و باید مورد توجه همه کارفرمایان و خود کارگران باشد، اظهار کرد: آمار حوادث کار حاکی

بروز ۱۲۲ حادثه ناشی از کار در زنجان

 معاون روابط‌ کار اداره‌کل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان، از بروز ۱۲۲ حادثه ناشی از کار طی شش ماهه اول امسال در زنجان خبر داد.

علی کریمی با تاکید بر اینکه بحث ایمنی در کار همواره در اولویت بوده و باید مورد توجه همه کارفرمایان و خود کارگران باشد، اظهار کرد: آمار حوادث کار حاکی از آن است که در نیمه اول امسال شاهد بروز ۱۲۲ حادثه کار در استان زنجان بودیم.

وی با اشاره به اینکه بازرسی از واحدهای تولیدی، خدماتی و سایر واحدها در دستور کار بوده و این روند به صورت منظم در استان انجام می‌شود، گفت: در حال حاضر بیش از ۳۵۰۰ واحد تولیدی در استان زنجان به صورت مستمر به امر تولید می‌پردازند که بازرسی از این واحدها نیز انجام می‌شود.

این مسئول تعداد بازرسی‌های انجام شده از واحدهای تولیدی و کارگری استان در نیمه اول امسال را ۳۸۵۸ مورد عنوان کرد و افزود: همه این بازرسی‌ها در راستای کاهش بروز حوادث در واحدهای تولیدی بوده و امیدواریم این روند به گونه‌ای باشد که حوادث رخ داده در محل کار روز به روز کاهش یابد.

معاون روابط‌ کار اداره‌کل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان خاطرنشان کرد: طی شش ماهه اول امسال در استان زنجان شاهد کاهش ۱۸ درصدی حوادث رخ داده در محل کار نسبت به مدت مشابه پارسال بودیم.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.