تاریخ انتشار : جمعه 19 آذر 1400 - 10:21
19 بازدید
کد خبر : 158175

برف در زنجان، رانندگان را زنجیرچرخ لازم کرد

برف در زنجان، رانندگان را زنجیرچرخ لازم کرد

ایسنا/زنجان جانشین رئیس پلیس‌راه استان زنجان گفت: تردد خودروها در جاده ‌ های زنجان – طارم، زنجان – تهم – چورزق و گردنه پاپایی در مسیر زنجان – بیجار با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است . سرهنگ محمدعلی عظیمی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: با توجه به بارش برف و لغزندگی سطح جاده این سه مسیر ارتباطی، در

برف در زنجان، رانندگان را زنجیرچرخ لازم کرد

ایسنا/زنجان جانشین رئیس پلیس‌راه استان زنجان گفت: تردد خودروها در جاده ‌ های زنجان – طارم، زنجان – تهم – چورزق و گردنه پاپایی در مسیر زنجان – بیجار با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است .

سرهنگ محمدعلی عظیمی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: با توجه به بارش برف و لغزندگی سطح جاده این سه مسیر ارتباطی، در زمان حاضر تردد وسایل نقلیه در این مسیرها بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست .

 

وی با بیان اینکه راهداران برای بازگشایی این مسیرها تلاش می‌کنند تا تردد خودروها بدون زنجیرچرخ صورت گیرد، تصریح‌ کرد: رانندگانی که قصد تردد در مسیرهای ارتباطی برون‌شهری به‌ویژه مناطق کوهستانی و برف‌گیر را دارند، لازم است زنجیرچرخ به همراه داشته باشند .

 

عظیمی افزود: از زمان آغاز بارش برف تاکنون هفت فقره تصادف رانندگی جرحی و خسارتی در مسیرهای ارتباطی این استان رخ داده است .

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.