تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آذر 1400 - 10:55
29 بازدید
کد خبر : 144945

برای دفاع از حیثیت فوتبال انزلی باید در این دیدار پیروز می شدیم

برای دفاع از حیثیت فوتبال انزلی باید در این دیدار پیروز می شدیم

مربی تیم ملوان بندرانزلی با بیان اینکه بازی قابل قبولی ارائه کردیم، گفت: برای دفاع از حیثیت فوتبال انزلی باید در این دیدار پیروز می شدیم. به گزارش ایسنا – منطقه گیلان، مازیار زارع در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی تیم های ملوان بندرانزلی و آلومینیوم اراک با بیان اینکه بازی قابل قبولی ارائه کردیم،

مربی تیم ملوان بندرانزلی با بیان اینکه بازی قابل قبولی ارائه کردیم، گفت: برای دفاع از حیثیت فوتبال انزلی باید در این دیدار پیروز می شدیم.

به گزارش ایسنا – منطقه گیلان، مازیار زارع در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی تیم های ملوان بندرانزلی و آلومینیوم اراک با بیان اینکه بازی قابل قبولی ارائه کردیم، گفت: برای دفاع از حیثیت فوتبال انزلی باید در این دیدار پیروز می شدیم.

وی افزود: پس از دریافت یک گل از تیم آلومینیوم اراک توانستیم با زدن دو گل به بازی برگردیم و با ارائه یک بازی خوب در نیمه دوم پیروز دیدار شویم و این پیروزی را مدیون بازیکنان هستیم که با تمام توان برای پیروزی در این دیدار بازی کردند و هواداران عاشق ملوان که صبوری می کنند.

مربی تیم ملوان بندرانزلی در رابطه با داوری این دیدار اظهار کرد: داور وسط این دیدار قضاوت های خوبی در لیگ برتر داشته اما در این بازی تمرکز لازم برای قضاوت را نداشت و در یک صحنه شجاعت کمک داور سبب شد داور تصمیم خود مبنی بر اعلام پنالتی نادرست به سود تیم حریف را پس بگیرد.

زارع در پایان با اشاره به خداحافظی پژمان نوری کاپیتان تیم ملوان بندرانزلی نیز اظهار کرد: امروز شاهد آخرین بازی پژمان نوری در شهر بندرانزلی برای تیم ملوان بندرانزلی بودیم و پژمان که زحمات زیادی برای این تیم کشیده بود، خداحافظی غریبانه ‌ای از دنیای حرفه ‌ای فوتبال داشت و باید به بهترین شکل خداحافظی می کرد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.